Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door poesiemauw
#90569
ik heb haar toch nog een paar keer de vorige mix (met de kruiden) gegeven,en er is niet meer gespuugd!!ik denk toch dat t meer een kwestie van wennen was.
ik begin ook al verschil te zien in hun ontlasting,veel minder,en kleinere drollen.ook stinkt de bak veel minder en ze drinken veeeeeeeeel minder.
Door Lizzy
#90594
Een kat maakt zelf vitamine C aan. Wist je trouwens dat runder/schapenhart en lever ook vitamine C bevat? (mij stond vaag iets bij, maar heb het net opgezocht - runderhart bevat 5,5 mg per 100 gram en runderlever bevat 30 mg vitamine C per 100 gram).

Maar goed, dit supplement klinkt goed hoor. Op zich denk ik dat het niet zo heel veel uit maakt wat je geeft. Maar ik zou het toch nooit iedere dag vertrekken. Ze eet al ZO gezond! Veel gezonder dan brokkatten!

Groetjes, Lizzy
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 03 mei 2004, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door poesiemauw
#90597
Lizzy schreef: Een kat maakt zelf vitamine C aan. Wist je trouwens dat runder/schapenhart en lever ook vitamine C bevat? (mij stond vaag iets bij, maar heb het net opgezocht - runderhart bevat 5,5 mg per 100 gram en runderlever bevat 30 mg vitamine C per 100 gram).

Maar goed, dit supplement klinkt goed hoor. Op zich denk ik dat het niet zo heel veel uit maakt wat je geeft. Maar ik zou het toch nooit iedere dag vertrekken. Ze eet al ZO gezond! Veel gezonder dan brokkatten!

Groetjes, Lizzy
he dat van dat runderhart/lever wist ik idd niet!!
hoe zit dat dan met andere soorten lever/hart?
misschien is het dan toch niet nodig zo'n suplement,ik maakte me vooral zorgen om de vit C namelijk.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door