Ik zit een beetje met hetzelfde probleem,
Bij de ene kat doe ik nu gekookt water over de CB (recht uit de waterkoker) even roeren en giet dan het vocht er weer vanaf, zo wil ze wel eten. (langzaam afbouwen)
Maar de andere kat wil het ook ab-so-luut geen CB eten, maar die wilde voorheen ook al niks anders dan brok (wilde ook geen blikvoer, geen kipfilet, geen bief, geen vis, geen kaas, helemaal niks)
"Uithongeren" heeft bij mij niks geholpen trouwens.
Nou kocht ik gister Schesir (ik had de kip - rund - rijst variant) en ik zag me het in gedachte alweer in de groene kliko gooien....... Vreet ie het in één keer op! Je valt van de ene verbazing in de andere met katten. Nu ga ik hem dat eens een tijd voeren en dan over een poos maar langzaamaan eens gaan mengen met CB. Het zal mij benieuwen.
Ik weet niet of je Schesir al geprobeerd hebt maar het is de moeite waard, stel dat je kat dat wel wil eten dan is het later makkelijker om de overstap op CB te gaan maken.
Succes in ieder geval, ik ben ook al 6 weken bezig met allemaal trucjes en weet ik niet wat allemaal, je wordt er moedeloos van....