Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door kimh
4 dagen geleden een nieuwe poes opgehaald.

Carlos was al over op de Carnibest en BARF, maar zij kende het helelmaal niet. Aangezien ik dus geen brokken meer in huis heb, moest ze maar wennen aan de CB. Ik heb 's avonds een paar stukken gesneden geitenhart neergelegd, en de volgende dag was het weg. Dat lust ze dus. CB wilde ze eerst nog niet, maar dat heeft ze gisteren ook gegeten. Nu maar eens uitvinden wat ze nog meer lust... Na haar hele leven op brokken te hebben gezeten, zal ze vast niet alles meteen lekker vinden...

Hebben jullie nog tips mbt wat ze meteen lekker zou kunnen vinden?
Door Mevroi Kruim
Dat is de manier he, gewoon gelijk op vers  ;D

Vis uit blik is hier een geheide hit. OK, geen echte barf, maar heel geschikt om allerlei 'dit weet ik nog zo net niet' eten tot 'hierrrrrrr dermee!' eten te maken.
Kip gaat ook altijd goed, ook de levertjes en hartjes, filet, nekken en zelfs karkassen voor de experts.
Door kimh
Net weer inkopen voor de poezels gedaan...

2 kg CB,
600 gr kippenmaagjes
450 gr rundvlees (hacheevlees in de aanbieding)
1 kg runderhart blokjes

Bleek dus dat ik al die tijd kippenhartjes als kippenmaagjes heb lopen voeren. Had ze gekocht als kippenmaagjes, maar bleken dus kippenhartjes. Nu dus de échte kippenmaagjes gekocht...

Toen ik alles aan het verdelen was (Carlos grote porties, Janis kleine poerties), heb ik ze allebei een stukje rundvlees gegeven... Madame vond het erg lekker, maar dacht het hompje op te kunnen likken.. Kauwen was nog niet bij haar opgekomen... Muts!!!
Na ongeveer 5 minuten likken, besloot ze maar eens die witte dingen in haar mond te gaan gebruiken (Tanden zijn dat, doos!) en toen ging het wel...

Voorlopig dus maar rustig opbouwen... Misschien morgen een kuiken?
Door Femke
kimh schreef: Net weer inkopen voor de poezels gedaan...

2 kg CB,
600 gr kippenmaagjes
450 gr rundvlees (hacheevlees in de aanbieding)
1 kg runderhart blokjes

Bleek dus dat ik al die tijd kippenhartjes als kippenmaagjes heb lopen voeren. Had ze gekocht als kippenmaagjes, maar bleken dus kippenhartjes. Nu dus de échte kippenmaagjes gekocht...

Toen ik alles aan het verdelen was (Carlos grote porties, Janis kleine poerties), heb ik ze allebei een stukje rundvlees gegeven... Madame vond het erg lekker, maar dacht het hompje op te kunnen likken.. Kauwen was nog niet bij haar opgekomen... Muts!!!
Na ongeveer 5 minuten likken, besloot ze maar eens die witte dingen in haar mond te gaan gebruiken (Tanden zijn dat, doos!) en toen ging het wel...

Voorlopig dus maar rustig opbouwen... Misschien morgen een kuiken?
hehe je bent lekker op weg zo ;)
Vis was ook het eerste non-broks wat de heren hier lustten. Inmiddels gaan ze ook uit hun plaat als ik een blik kidneybonen opendraai ::) ::)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door