Ik geef nog niet op maar als ze zelfs na 2 weken nog niet een ietsiepietsie eten zie ik het somber in

Moderators: koekje, pearlsofpassion
sylvia schreef: Dwingen zou ik ze zeker niet,doe eens een beetje cb verwarmen zodat het lekker ruikt.Ik heb dat 'dwingen' 1 maal geprobeerd omdat ik het hier op het forum las. Ik heb het er al gekookt water over gedaan, even in de micro en oven gezet, .... noppes! Ik blijf het in ieder geval aanbieden hoor!!! Beatel gaat er wel naartoe maar Oxo gunt het eten zelfs geen blik
Yorick schreef:Mmmmm..misschien heb je dat van mij...M'n oudste kat vertikte het ook om te eten, haar heb ik toen drie weken gedwangvoedert..Maar dit was echt een laatste redmiddel, ze wou toen niets meer eten ook haar brokjes niet..Het was dus gewoon haar laatste kans zeg maar..
Ik heb dat 'dwingen' 1 maal geprobeerd omdat ik het hier op het forum las. Ik heb het er al gekookt water over gedaan, even in de micro en oven gezet, .... noppes! Ik blijf het in ieder geval aanbieden hoor!!! Beatel gaat er wel naartoe maar Oxo gunt het eten zelfs geen blik
harns49 schreef: Welke soort heb je? De natuur of de vleesmix? Er werd mij verteld dat de acceptatie van de vleesmix slechter is. Die van mij krijgen natuurvoer. Maar verder er ook niets meer bij. Ze stonden op brokken en zo langzamerhand heb ik de brokken verminderd en ben ik begonnen met eerst 1 keer carnibest te geven daarna twee keer en toen de brokken helemaak weg en nu krijgen ze drie keer per dag carnibest met af en toe een kippenvleugeltje voor plezier en hun gebitten te reinigen. Ik verwarm de carnibest in een bak warm water en maak het nog wat smeuig door er warm water door te roeren. Ze hebben periodes dat ze minder goed eten maar dat hadden ze op de brokken ook!Hoi,
zurca schreef: Mmmmm..misschien heb je dat van mij...M'n oudste kat vertikte het ook om te eten, haar heb ik toen drie weken gedwangvoedert..Maar dit was echt een laatste redmiddel, ze wou toen niets meer eten ook haar brokjes niet..Het was dus gewoon haar laatste kans zeg maar..Ik denk idd dat het van jou komt mr jouw situatie was anders natuurlijk ... ik denk dat mijn katers denken: waarom zou ik die voeding laten opdringen als er verderop heerlijke
Maar het heeft wel geholpen want op een gegeven moment is ze het wel zelf gaan eten
Hier lusten ze trouwens alleen de vleesmix...