Ik geef af en toe zalm, de goedkoopste, in water (met zout, brine in het Engels oftewel pekel). Merken let ik nooit zo op eerlijk gezegd, ik kijk gewoon of er geen olie bij zit. En soms een blikje sardientjes. Eigenlijk gewoon voor het lekker, om de een of andere reden vinden mijn katten blikvis het absolute einde

Ik geef hele kleine beetjes want het is wel zout, en ik heb gemerkt (toen er eentje kotste) dat het heel langzaam verteert. De kip was al lang verdwenen maar de blikvis kwam er vrijwel onverteerd weer uit.
Wat mag een kat hebben? Alles wattie lust als het rauw is

behalve varken, vanwege het risico op ziekte van Aujeszky.
Mijn katten eten kip (nekken, vleugels, karbo's (de botten ingeknipt) en soms filet; rund, meest kopvlees; geit, lam wat er van de ribben voor de honden afkomt; konijn, duif, kwartel in hun geheel maar minus de veren, zalm en sardien. Ik voer zelf geen muizen, ratten of hamsters (beetje een Barfwatje

)
Ik voer van alle dieren ook in verhouding de organen. Dus hart, lever (heel belangrijk!), maag van kip, kleine stukjes nier, koppen van konijnen, duiven en kwartels (hersens zijn zeer voedzaam). Pens lusten 3 katten wel, in kleine beetjes, en 2 absoluut niet