ik weet niet op alles het antwoord, maar zal me best doen
ik voer echt op het oog. de ene dag krijgen ze 100 gram en de ander 150.
als je drie maaltijden geeft zou ik ook elke maaltijd tussen de 30 en 50 gram houden (Barf dan)
ik zou niet te vaak vis geven want dit heeft een kat helemaal niet nodig. in jouw geval denk ik dat 60 gram per week per kat genoeg is. dat is zeg maar met twee malltijden één maaltijd of met drie maaltijden twee keer per dag per week.
ik geef vaak twee kippenvleugels per kat per maaltijd (ik voer twee keer per dag) ik geef in de week 100 gram orgaanmix (ik vermaal het anders eet bailey het niet) met ei, voor twee katten samen, ze krijgen bij mij ook nog hele prooidieren die je kan vergelijken met complete maaltijden kvv. ik zou niet te veel orgaan naast de kvv geven omdat hier al veel orgaan in zit.
je kan lekkere stukjes kalkoen geven en kippenvleugels en vis, vooral zoeken naar dingen die niet in kvv zitten zoals konijn eend en duif of kwartel
eendagskuikens kan je geven als ontbijt naar behoefte, die van mij eten er ieder ééntje die van Sylvia 4 per kat, dus je kan zelf kijken wat ze lusten.
barf mengen met kvv, ik denk het wel. als je bedoelt met vis voor Romy dan kan je dat zeker een tijdje proberen en dan afbouwen als ze het gaat eten.
succes ermee