Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Supermax
Ff, maar een nieuw onderwerp van gemaakt. Afgelopen weekend hebben de poezels dus een zalmkop gehad, dit vonden zij best lekker alleen kregen ze er niet veel af. Dus ben ik die kop eerst met een broodmes te lijf gegaan, wat niet echt wilde lukken..... en vervolgens maar met een ijzerzaagje. Dit ging iets beter maar ook nog niet perfect.
Iemand enig idee wat wel de goede manier is om zo'n kop in stukken te krijgen????
Groetjes,
Mieke
Door *Robin*
ik heb nog nooit een zalmkop in handen gehad, maar misschien een goede tuinschaar?
zal wel een vies klussie worden.
kan je niet bij de haringboer vragen naar haring koppen? die zijn een stukkie kleiner en ook lekker vette vis. ik zou alleen wel vragen of ze gepekeld zijn ;)

zelf geef ik geen vis, wel capsules.
Door Lil
euh de hond! Is het enige gereedschap waarmee het lukt. Dat wat hij laat liggen (dat is altijd wel wat bij zo'n grote kop) wordt dan door de katten opgepeuzeld ;D
Door Supermax
Tja, een hond heb ik niet meer. Dus ik zal een grof mes moeten gaan kopen.... Of het gewoon nog 1 keer met het ijzerzaagje doen en daarna kleinere koppen gaan kopen :).
Het was ook maar een uitprobeersel, dus had er ook maar 2 gekocht. Met poezen weet je het maar nooit, als je denkt dat ze het lekker vinden en je slaat groot in dan zal je altijd zien dat ze het niet willen vreten....
Groetjes,
Mieke
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door