Al weken en weken lang weigert mijn kat alle vormen van vers voer, ik ben bij de da geweest en we kunnen helemaal niets fout vinden met mevrouw. Ik heb haar geporbeerd uit te hongeren, maar ze is door uithongering bij de buren gaan stelen

.... gewoon bij hun binnen... brokken kennelijk, dat was niet de bedoeling, nou heeft ze wel een geschiedinis van gezellig bij de buren eten, maar dat was bij mijn vorige huis en dan vulden ik de eten van de buurman gewoon weer aan (thuis had zij dezelfde eten maar ging bij haar vriendin eten, iedere dag weer), vondt hij geen probleem, deze buren helaas hebben een heel andere kijk op de zaak, hun vinden het drie keer niets, worden gewoon pissig. Ze heeft netjes 3 jaar thuis gegeten, ik moest haar dus gewoon weer thuis aan het eten krijgen, dus noodgedwongen blik voer. Ik heb van rauw van alles aangeboden, maar helaas, ze weigert gewoon, trekt haar neus op en gaat jengelen, ook geneens een vlentertje vlees uit mijn hand ook niet echt gekookt, gewoon een vlees staking. ze heeft ongeveer 6 a 8 maanden wel vers gegeten, nooit optimaal. Ndlozi is nu 17 en ik wil niet al te lang modderen met haar eten. Mijn vraag is dus, is er iemand anders die een oudere kat op vers heb overgezet waar het naar verloop van tijd ook minder werk of niet meer lukten, en heeft iemand nog tips/advies wat ik nog kan proberen? Oh eendagskuikens wil ze niet, heb ze nooit gewild. Vis eet ze wel uit blik, niet rauw, dus schiet ook niet op (ze heb ooit wel sardientjes rauw gegeten niet echt van harte) ook zalm wil mevrouw niet rauw hebben wel gekookt, tonijn rauw ook niet, wel uit blik of gekookt