Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door avalon
#46844
Sterkte Loeka :'( Je hebt gedaan wat je kon. Je hebt haar nog meer pijn bespaard, nu heb je alle mooie herinneringen aleen nog maar :'( Heel veel sterkte en een dikke knuf :-*
Door Truus
#46849
Hoi Loeka,
Je hebt echt alles gedaan wat je maar kon en nu moest je toch afscheid nemen van Cinderella :'(
Meisje heel veel sterkte met dit verdriet.
Laat nog eens horen hoe het gaat?
Lieve groeten
Door Lizzy
#46896
Ach Loeka, wat vind ik dat nou onwijs rot en ellendig voor je... Ik weet ook niet zo goed wat ik moet schrijven, want ik vind het echt zo rot.... Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jouw lieve kat Cinderella :'( :'(, Lizzy
Door Rosita
#46924
Jeetje meis wat naar, maar je heb de juiste beslissing genomen. Cinderella heeft nu geen pijn meer en ik weet zeker dat ze daar erg dankbaar voor is. Heel veel sterkte Loeka tijdens deze donkere dagen.

Groetjes Rosita
Door Semr@
#46983
Och, wat triest. Heel veel sterkte gewenst en denk maar zo, je hebt alles gedaan om te kijken of ze nog te opereren was en helaas kon dit niet meer. Nogmaals veel sterkte in deze moeilijke dagen.
Troostende knuffel van Nina en Semra.

Groetjes Mariska.
Door rob
#47202
Ben dan wel geen poezenmens maar je hebt der gegeven wat je kon en een heel fijn poezenleven gegeven en de juiste beslissing op het juiste moment genomen, ze zal je dankbaar zijn hoe moeilijk het ook is,
sterkte in de komende dagen met de leegt die ze achter laat.


Eucalipta
Door Yorick
#47970
Heb net het hele verhaal gelezen, het spijt me zo ..... Hoop die dan weer de kop ingedrukt word. We leven me je mee, heel veel sterkte. :'(
Door Loeka
#48119
Hallo allemaal,

Nogmaals hartstikke bedankt voor jullie reacties. Ik heb daar veel aan gehad. Gisteren ging het best aardig, maar vandaag had ik gewoon zo'n rotdag. Ik mis haar gewoon ontzettend veel :'( En dan ook iedereen op het werk die vraagt hoe het nu gaat enzo, dat wordt me dan toch even te veel :-\

Het was ook voor het eerst dat ik in mijn directe omgeving met kanker te maken kreeg. Wat is het een vreselijke rotziekte! >:( Wat je ook doet, het is nooit snel genoeg, of niet goed genoeg. Het voelt(nog steeds) zo ontzettend machteloos. Ik ben blij dat er steeds meer kennis is over deze ziekte en het tegenwoordig mogelijk is om te genezen van kanker.

Ik hoop dat in de toekomst ook de voorzieningen voor dieren beter zullen zijn. Een wachttijd van een week voor een CT-scan waarvoor je ook nog eens naar Belgie moet, moet beter kunnen. Wie weet? Ik blijf in ieder geval hopen...
Gebruikersavatar
Door sylvia
#48185
Ja het valt niet mee he :'( en dat zal nog wel even zijn tijd nodig hebben ook.Neem die tijd ook,en je kan altijd hier komen als het even rot gaat,tenslotte begrijpen wij allemaal wat je doormaakt.

Groetjes en sterkte Sylvia
Door zurca
#48374
Het is ook zo moeilijk om een geliefd huisdier te verliezen..
De tekst van de Rainbow Bridge ken je misschien alwel. Toch wil ik hem, speciaal voor jou nog even hier plaatsen..

Er is een plaats in de hemel die Rainbow Bridge heet. Als een dier, dat een hele sterke verbinding heeft met iemand hier, overlijdt, gaat dit huisdier naar Rainbow Bridge. Daar zijn graslanden en heuvels voor al onze speciale vrienden zodat ze kunnen rennen en samen kunnen spelen. Er is genoeg eten, water en zonneschijn en onze vrienden zijn er warm en comfortabel.

Alle zieke en oude dieren worden hersteld in gezondheid en kracht; die gewond of verminkt waren, worden weer ongeschonden en sterk, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen. De dieren zijn gelukkig en tevreden, maar er is één klein ding: ze missen allemaal een speciaal iemand, iemand die achtergelaten is.

Ze rennen en spelen samen, maar er komt een dag waarin er één plotseling stopt en de verte in kijkt. Zijn heldere ogen staan strak; zijn verlangende lichaam begint te trillen. Opeens breekt hij van de groep, vliegt over het gras, sneller en sneller. Je bent gezien, en wanneer jij en je speciale vriend elkaar eindelijk treffen, houden jullie elkaar stevig vast in dit vreugdevolle weerzien, om nooit meer apart te zijn. De vrolijke kussen regenen op je gezicht; je handen aaien de liefdevolle kop, en je kijkt nog een keer in die vertrouwde ogen, zo lang weg uit je leven, maar altijd aanwezig in je hart.

Dan kruis je Rainbow Bridge, samen.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#48750
Ik ben even een paar daagjes afwezig geweest vanwege een kapotte computer, dus ik lees nu pas wat er gebeurd is. :'( :'( :'(
Loeka, ook van mijn kant heel veel sterkte toegewenst!
Door Loeka
#49432
Redelijk Sylvia dank je. Ik functioneer in ieder geval. Heb nog steeds jankbuien en ben nog steeds boos. Op wie? Geen idee. Maar die lieve meid heeft ook zo veel pech gehad in haar leven. Ze is alleen al 2 keer gedumpt in het asiel. Daar was het een zielig hoopje ellende. Twee maanden is ze bij mij geweest. Ze was veranderd van een onzeker, angstig hoopje ellende in een hele lieve, gelukkige poezemeid. En dan dit... Daarom ben ik dus boos >:( >:(

Maar goed tijd heelt alle wonden... Toch?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#49460
Boos ,meisje je hoeft niet boos te zijn maar dankbaar dat je deze lieverd hebt kunnen laten zien dat niet alle mensen rot zijn,je hebt haar een groot goed gegeven,een geborgen eind fase,en een hersteld vertrouwen in de mens.Ze is gestorven in de wetenschap dat er iemand van haar hield,dat heb je haar gegeven ,Cinderella zal je daar denk ik altijd dankbaar voor zijn.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door