Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Dtje
Toen ik Willem kreeg had hij roos: vooral achter op zijn rug witte schilfertjes. Daarvoor heb ik iedere dag een een kleinscheutje zalmolie over zijn eten gedaan. Na verloop van tijd ging hij meer glanzen en was de roos verdwenen. Maar gisteravond ontdekte ik dat hij het nu weer heeft en het lijkt ook meer dan hij het had. Omdat hij zo'n truttige eter is krijgt hij meer kvv (CB) dan barf. In kvv zit natuurlijk ook al het een en ander. Zou het kunnen dat de roos er nu is door teveel aan olie?
Door sylvia
Het kan best zijn dat hij inderdaad teveel olie krijgt en een vette huid krijgt, je hebt namelijk ook vette roos , maar dan moet je de huid zien ik kan dat ook niet zo zeggen, maar als je olie geeft en hij eet ook nog een kvv waar olie inzit dan krijgt hij wel veel olie binnen maar of dat ook echt de reden is van de roos.........

Je kunt hem ook even op mijten laten nakijken, doe een pantykousje over de stofzuigermond en zuig even wat huidschilfers van je kat af en laat ze even nakijken.

Barfplaats wordt gesponsord door