ik heb even een vraagje maar weet niet of ik het hier moet plaatsen of ergens anders.
mijn kat van 11 jaar die eet c1000 brokjes maar hij verhaart zo verschrikkelijk zou ik em ook vers kunnen geven, en zo ja wat is het beste?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Marieke schreef: Ja en ja.
Overstappen is zeker een goed idee! Mijn katten verharen nooit en dat komt overeen met de verhalen van de andere katteneigenaren hier.
Alleen bereid je wel voor op een gewenningsperiode. Want...ookal eten katten met liefde en plezier een vogel of muisje; versvlees moeten ze vaak errug aan wennen.
Nelly schreef: Ben benieuwd naar de reactie van poeslief. Hou je ons op de hoogte?is goed ga het morgen halen, vandaag geen tijd gehad
daantje1983 schreef: is goed ga het morgen halen, vandaag geen tijd gehadhmmm sommige katten die jaren brokken hebben gegeten trekken hun neus er voor op in het begin![]()
Femke schreef: hmmm sommige katten die jaren brokken hebben gegeten trekken hun neus er voor op in het beginUhmz... dat dacht ik ook al.(soms duurt dat 'begin' ongeveer een jaar........)
Jojo schreef: Uhmz... dat dacht ik ook al.Ik had twee katten van 10 jaar die zonder blikken of blozen over gingen.
Een kat van 11 jaar die alleen nog maar brokken gegeten heeft.....het lijkt mij sterk dat die zo ineens die rodi naar binnen werktEn als dat wel het geval is, dan ben ik stikjaloers
Die van mij zijn nog maar 4 en 5 jaar, en die zijn al helemaal vervreemd van ´echt voedsel´ en krijg ik dus maar niet aan het vers
Dus Daan....... kijk niet vreemd op als je kat je bij het voorschotelen van de rodi aankijkt van ´wat maak jij me nou, haal die troep tussen mn brokkies weg!´
![]()
Robian schreef: Ik had twee katten van 10 jaar die zonder blikken of blozen over gingen.
Dus er is hoop 8)
Jojo schreef:Hoe lang ben je er mee bezig?Het is toch gewoon niet eerlijk! Ik heb eigenlijk al weer bijna de hoop opgegeven met die van mij.....
Elke dag even een beetje vers voorschotelen.....ze kijken er niet eens naar om!
![]()