Ik heb het vervolgens maar weer opgegeven en een nieuwe 10 kilo zak biofood brokjes voor ze gekocht

Maar 1 van mijn poezen heeft ongeveer chronische drappoep en dat ligt aan de voeding, op de speciale RC brokken van de dierenarts waren de klachten namelijk over. Nu eenmaal weer aan de biofood is het weer mis, en ondanks dat ze verder goed eet, drinkt, speelt, niet mager is en voor haar doen goed in dr vacht zit ben ik het toch wel zat. Want goed kan het niet zijn steeds die drappoep, en al helemaal niet voor mijn neus

Ze zijn nu 4 en 5 en de gebitjes worden ook steeds viezer!
Ik wil ze nu eigenlijk dus maar gewoon van het ene op het andere moment overzetten, helemaal niets anders meer aanbieden dus. Ik verwacht dat ze liever even honger hebben dan aan de kvv gaan, maar hoe lang mag ik die 2 zonder dat ze eten laten?!?!?
Ow ja, ze zijn gewend om de hele dag door bij de brokjes te kunnen, dus steeds een stuk of 6 brokjes eten en dan weer verder met wat ze aan het doen waren. Ik ben ze nu met de brokken al aan het wennen dat ze 2 keer per dag krijgen en dat de rest van de dag het schaaltje leeg is, maar hoe vaak moet ik ze kvv aanbieden? Is 2 keer per dag genoeg?