De supermarkt waar ik m'n boodschapjes gaat doen, heeft bij de versvleesafdeling weleens runderhart liggen..
Daar had ik al eens vol verbazing naar staan kijken. Wie koopt nou zou iets en wAt doe je ermee

Nou vandaag viel het kwartje bij mij..Ik liep zoeens rond te kijken wat ik zou eten vanavond,...Kip zodat de katten mee kunnen smullen. Kom ik dus weer die pakketjes runderhart tegen..mmmm, toch maar eens zo'n pakje bekijken..en wat staat erop; Voor hond en kat

Stom stom stom....dat ik daar niet eerder aan had gedacht..Dus hup pakje mee en op het aanrecht op kamertemp. laten komen..
Tobias liep al met z'n neus in de lucht door de keuken, hij snoof het zowat uit de verpakking.
Net hebben ze beide een 'brok' gekregen..Tobias griste het uit het bakje en liep er grommend mee weg..Noa begon er aan te likken en kauwen... en grommen als Tobias kwam kijken of hij, haar stukje ook mee kon jatten..Dat lukte dus niet

Toen zij wat stukjes ophadden bedacht ik mij dat m'n oude tut het misschien ook wel lekker zou vinden..Even wat kleine stukjes gesneden, ze was ondertussen al naar de keuken gekomen om te zien wat al die ophef veroorzaakte...
Nou ook zij vond het dus in een woord geweldig....
(Speedy ben ik ook niet vergeten, alleen zij haalde haar neus ervoor op..)
Morgen dus weer een stukje voor allemaal...