Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lara
#38938
sylvia schreef:
En eehhhhhh niet pas krols geweest met een vriendelijke en behulpzame kater in de buurt ;D ;D ;D
Grapjeeeeeeeeeee ;D
Hartstikke goed dat ze het gelijk eten ,en zo te zien wordt het door de darmen goed geaccepteerd.
Kijken of jij ook merkt net als ik dat ze je ineens ook veeeel liever vinden ;D
Tot nu toe merken we daarin nog weinig verschil, maar ze waren al erg aanhankelijk ::) ;D
De ene klimt altijd in je nek, de ander spring tegen je schouder aan en hem moet je dan opvangen en hem lekker beethouden. Weer een ander ligt het liefst op haar rug lekker te kroelen in je armen. En de laatste is erg terughoudend, daarmee moeten we het dan straks wel gaan merken 8)
Door Lara
#38940
richard schreef: Gelukkig Sylvia, ik zag je al zitten met die vriezer vol... :P En thnx. Ik vind het inderdaad ook hele mooie foto's.

richard

Heeeeee, het zijn weer anderen :o
Maar deze zijn ook heel mooi ;)
Door Lara
#38941
Loeka schreef:

Gefeliciteerd!
Mooi is dat om te zien hè. Straks is het nog leuker, als je bij de da komt voor de jaarlijkse prik/controle. Uitpuilende ogen enzo :o :o :o 8) 8)
Ik ben inderdaad wel benieuwt wat de DA straks gaat zeggen en niet alleen bij de katten, ook bij de honden ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door