Tja, daar wordt dus verschillend over gedacht, door de mensen die dat allemaal aanbevelen

Lijnzaadolie wordt waarschijnlijk niet al te best benut door katten en honden, voor de omega-vetzuren kun je veel beter visolie of zalmolie geven. Zelfde geldt voor olijfolie, en eigenlijk alle plantaardige olien, zijn wel leuke vetleverancieren maar daarvoor kun je ook beter dierlijk vet voeren.
Multivitamine zou ik zelf niet zou gauw doen gezien het risico van vetoplosbare vitamines overdoseren. Bovendien zijn die pillen gebaseerd op een gemiddeld mensendieet en da's wel ff anders van samenstelling dan een barfdieet.
Probiotica zijn meer geneesmiddelen, die geef je aan een kat met veteringsproblemen, diarree e.d. Als je kat gezond is en alles goed verteert is dat dus niet nodig.
Kelp geef ik zelf wel in kleine doses, het bevat veel sporenelementen en jodium dat nogal eens krapjes is in vlees van bio-industriebeesten.
Visoile is prima om te geven voor de goeie omgega-vetzuren.
Rood zeewier ken ik zelf niet
GLandular supplement ken ik ook niet.
IU vitamine E: IU is de eenheid van hoieveelheid, International Units, oftewel Internationale Eenheden (IE) in het Nederlands. Vit E zit normaal gesproken voldoende in het dieet.
Tarwekiemolie: plantaardig dus niet echt heel goed, vooral voor de vit.E.
Zemelen: ook psyllium wordt wel gegeven, de bedoeling is om onverteerbare vezels toe te voegen voor de beter darmwerking. Als je kat daar geen problemen mee heeft: niet nodig.