Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jill
#32842
Voor een doosje katten vleesvoeding van Prins betaal je 2,00 euro. Daar zit 12 x 25 gr in.
Voor carnibest betaal ik voor 250 gr ...1.13.
In verhouding is Prins dus wel wat duurder.
Hier lusten ze het trouwens wel.
jill
Door pinkeltje
#32926
ik heb gister een pakje prins gehaald.t is inderdaad vrij droog,dus ik heb er zelf nog wat water aan toegevoegd en de hele zooi lekker door elkaar gemengd.ze vonden het meteen erg lekker.de prijs vind ik wel meevallen,volgens de richtlijnen zouden ze met z'n 2en maar 100 gr per dag nodig hebben.ik blijf dit zo gewoon een tijdje voeren en dan zie ik wel hoe ze t erop doen,t is altijd beter als brok toch!
Door zurca
#33027
sylvia schreef: ff of topic maar rosita en zurca wat hebben jullie leuke kerstplaatjes in je je handtekening staan.
dank je wel Sylvia, het heeft wat moeite gekost maar vind het zelf ook wel leuk geworden...
Door Rosita
#33043
Gezellig hé die plaatjes, van de mijne herkent helaas niet iedereen dat het een meezer is die hangt aan de laars ;D. Ik zie alleen het plaatje van Zurca niet :o, misschien ligt het aan mij. En Pinkeltje wat fijn dat jouw katten het lusten 8). Die 50 gram per dag is ook wat ik te horen kreeg. Ik kwam toen tot de conclusie dat het goedkoper was dan carnibest. Was wel uitgegaan van 100 gram carnibest en dus 50 gram prins voor mijn Deentje.

Groetjes Rosita
Door sylvia
#33052
Rosita schreef: En Sylvia, jij hebt trouwens ook een heel leuk plaatje. Die krans is gewoon om op te vreten ;).
Dankje ,dat vindt ik zelf nou ook ;D
Door zurca
#33061
Rosita schreef: Ik zie alleen het plaatje van Zurca niet :o, misschien ligt het aan mij.
Ligt niet aan jou hoor... wegens computerwerkzaamheden ligt tijdelijk(euhh hoop ik dan maar ;D) de website eruit.....
Door pinkeltje
#33245
ik ben allang al blij dat ze ditvlees wel lusten,ik heb nog wat brokken die ik op maak,en daarna zet k ze fulltime over op prins total care.en misschien komt er ooit een tijd dat ze de carnibest of bibi ook lekker gaan vinden.
Door sylvia
#33264
pinkeltje schreef: ik ben allang al blij dat ze ditvlees wel lusten,ik heb nog wat brokken die ik op maak,en daarna zet k ze fulltime over op prins total care.en misschien komt er ooit een tijd dat ze de carnibest of bibi ook lekker gaan vinden.
Ja ik zou ook heel blij zijn als mijn kat versmerken niet wil eten dat ik eindelijk iets aan vers gevonden had wat ze wel zouden eten.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door