Moderators: koekje, pearlsofpassion
pinkeltje schreef: maar van energique hebben ze toch geen kattenvariant?kan je nagaan
sylvia schreef:maar welke variant van energique zou ik ze dan kunnen geven?ik vind wat betreft de vitamines de pup variant het dichtst in de buurt komen,maar als je verder naar de samenstelling kijkt dan denk ik dat energique speciaal weer beter is.
kan je nagaanprins heeft namelijk geen eigen vlees produktie
pinkeltje schreef: ik heb alle negatieve berichten gelezen over prins,maar ik zou toch graag willen weten hoe jullie denken over de kwaliteit van dit voer.mijn katten lusten geen van de andere soorten versvlees (carnibest/bibi etc.) en ik zou dit dus wel eens willen proberen.ze verkopen het hier in de buurt helaas niet,maar ik zou graag willen weten wat dit versvlees voor de kat kost,omdat ik hier alleen lees over de prijzen van de honden-variant.Mijn kat staat sinds augustus op de Carnibest en heeft er nog nooit zo goed uitgezien ..
Rosita schreef: Ik heb een tijdeje terug (toen ik niet zeker wist of Dayna na haar gebits reiniging nog wel carnibest zou kunnen eten) gebeld naar prins en daar vertelde ze me (een of andere voedingsdeskundige) dat een kat als Dayna (3.5 kilo) ongeveer 50-60 gram per dag zou mogen eten. Weet niet meer de prijs, maar bij deze hoeveelheid was het goedkoper dan carnibest (uitgaande van iets meer dan 100 gram). Mijn Deentje eet gelukkig weer prima carnibest en heb prins dus nooit gekocht (had het geloof ik wel al besteldHallo Rosita,). Gezien het verschil in hoeveelheden per dag denk ik dat het een erg droge hap is voor je kat
. Maar ik zou het wel gaan geven als Deentje carnibest ooit niet meer kan eten (ze heeft erge aanleg voor tandsteen, en mist al het een en ander van haar gebit). Als jouw kat zowel bibi als carnibest links laat liggen is prins het proberen waard.
Groetjes Rosita