Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#365383
Karin & Pyrs schreef: Wie zegt dat ik daar niet achter sta ..........
Ik zie het alleen niet zo extreem als sommigen.
OK, dit is een forum voor Vers voeren .......
Er wordt een heleboel informatie gegeven en iedereen kan er een heleboel van leren.
Maar mag iedereen dan ook de vrijheid hebben om er datgene uit te pikken wat voor hem van toepassing is ?
Anders wordt het meer een "sekte", een soort geloofsovertuiging, waar NIET van afgeweken MAG worden .........
op die laatste opmerking is onze discussie gewoon ten einde, wat een flauwe opmerking zeg, maar hij was wel verwacht .
Door Borke
#365388
Karin & Pyrs schreef: Anders wordt het meer een "sekte", een soort geloofsovertuiging, waar NIET van afgeweken MAG worden .........
Wat jammer dat je het zo voelt, want ik vind het misplaatst.
Dit forum is opgericht om voorlichting te geven over vers voeren vanuit de overtuiging dat vers voeren beter is, daar is toch niets mis mee?

Kijk ik heb 5 katten die alleen maar brokken krijgen, deels omdat ze niets anders willen, deels omdat ik het anders te ingewikkeld vind als we op vakantie gaan en de buren voor de katten zorgen.
Dit is de eerste en de laatste keer dat ik het over dat vijftal heb hier, want ik vind dat niet passend. Hun verhaal past niet bij BP.

Daarnaast heb ik onze Franny, nierpatiente van 11.5 jaar en met een voedselintolerantie, ze zou dood zijn als ik niet CB ontdekt had en daarom eet onze jonge hond Borke ook vers, want hij gaat mee op vakantie (en ja dan eet hij ook soms brok en dat draag ik hier ook niet verder uit).

Voor de goede sfeer op een forum vind ik het van belang om de geschreven dan wel ongeschreven regels van een forum na te leven. Dat vind ik een kwestie van respect en netiquette.
Enne Karin, ik ben ook zo'n oud wijf, volgend jaar ook alweer vijftig en ik leer nog iedere dag nieuwe dingen :-)

Barfplaats wordt gesponsord door