Ik ben Laska . en ik heb 3 katten. een ragdoll, een mix Ragdoll /brits korthaar en een brits korthaar.
om de laatste gaat het ,ik heb al wel twee jaar wat met hem af getobt omdat hij allergisch is voor van alles.
Dus ben ik hem nu aan het kvv voeren. Je weet niet wat je meemaakt!!! hij vind het erg lekker en is nu 6 week bezig met lammix van Carnibest.
Hij heeft een hele zachte vacht gekregen en het groeit ook aan ,hij is lang zo bang niet meer als vroeger en hij komt zeker 4 keer per dag op schoot!!

Maar hij is nog aan het ontgiften met de ontlasting. dat is nog niet helemaal goed en hij likt zich al wel een stuk minder maar het is niet over.
Zal ik nu overgaan op konijn mix? Want ik denk dat er rijst en kip in Lam zit. misschien is hij daar ook allergisch voor. of zal ik nog even doorgaan met de lam mix.dan kan ik zien of hij wel rijst en kip mag, of is het van de ontgifting dat hij nog jeuk heeft .
De anderen zijn nog niet aan kvv. de ragdoll vind een klein hapje genoeg en animonda en applaws toch wel lekkerder . de andere moet er nog helemaal niks van weten. maar ik ga na mijn vakantie er meer bezig
Ik heb vanmorgen een nieuwe vriezer gekregen. want de oude begaf het gisteren.