Ik denk haast dat als het problemen geeft, dat je dat wel zou merken. Maarja met buitenkatten is dat ook nog wel lastig natuurlijk. Ik weet het niet, ik merk het niet aan ze. Ik merk wel dat als ze ergens een keer niet lekker van geweest zijn, ze het pertinent niet meer eten. Die link leggen ze wel. Zo had ik een keer per ongeluk patrijsjes op het aanrecht laten liggen, daar heeft mijn kater zich in volgevreten, halfbevroren en met darmen, en daarna lustte hij geen patrijs meer.

Dus je zou denken dat ze op zich wel zo slim moeten zijn die link te leggen op een gegeven moment, maar misschien ook niet hoor. Ik heb behalve van mijn kater in de overgangsperiode, nog nooit één keutel van ze gezien.
Ja ze krijgen hier (in de winter dan, in de zomer wat eerder) tussen 9 en 10 's morgens en tussen 5 en 6 's avonds, soms wat eerder, soms wat later. Ik voer trouwens niet zo heel veel wild bot, weinig zelfs. Vooral (bio)kip, parelhoen, kwartel, fazant (bout), eend en zalm(karkas).
Mijn kater heeft wel eens een ganzennek gegeten toen hij nog op de bak binnen ging, maar daar zaten toen wel orgaantjes bij.. Ik durf niet te zeggen of het wel problemen geeft, alleen dat ik het dus niet merk.