Het volgende, ik heb een ex-kater - Razz - met struviet. Hij heeft eerst op SD van Hills gestaan maar dat werkte niet afdoende. Bovendien heb ik het niet zo op deze commerciële merken dus ik ben gaan 'prutsen'. Per toeval kwam ik er achter dat hij konijn lust, verder lust hij lam (hart, lever, vlees) en haan (géén kip). Omdat dit te eenzijdig is én omdat hij appelazijn krijgt wilde ik ook rollen vlees. Ik heb van alle merken zo ongeveer elke diersoort gegeven maar meneer haalt z'n neus hiervoor op. Ik heb zelf vleessoorten die hij lust gemalen, maar ook dat blieft hij niet. Dan maar over op blik, de duurdere merken zonder graan, ook niet. Uiteindelijk ben ik op Felix en Whiskas zakjes - de vissoorten - uitgekomen. Hij krijgt 1 zakje per dag met appelazijn en een plens warm water, inmiddels is de PH naar 7 en was er nog maar weinig struviet aanwezig. We zijn dus op de goede weg.

Mijn vraag is, krijgt Razz voldoende van alles binnen. Is er iemand die mij dit kan vertellen en zo nee, waar en met wat zou ik dan aan kunnen vullen?