Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Anneke V
Kent er iemand deze producten ???

www.lpc-ag.be

Ze prijzen dit momenteel aan in de dierenwinkel, maar ik kan nergens écht terugvinden wat er juist allemaal inzit, behalve op het flesje dat ik gekocht heb....Het zijn allemaal vitaminen & mineralen.... ??? Als jullie willen kan ik het eens uitschrijven :)

Voor onze hond is het volgens mij niet nodig omdat deze Duck eet & vers vlees, maar mijn katten willen absuluut geen duck eten & heel af en toe eten ze eens hun rauw vlees op ::)....Ze zaaaagen altijd voor hun droge brokken....dagen aan een stuk als het moet :-\

Daarmee dacht ik dat dit misschien een goede aanvulling zou zijn voor mijn katten ??? Ik zou hun wekelijks zo'n kommetje kunnen geven dan ???
Wat denken jullie?
Laatst gewijzigd door Anneke V op do 09 jun 2005, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
Yep, ik ken het, ik weet alleen zo 1-2-3 niet wat er precies inzit behalve wat op het flesje staat. Wat ik wel weet is dat het goed kan helpen bij katten die veel moeten drinken (blaasproblemen oid), die hun eten niet lusten (als jus) of die medicijnen moeten innemen (honden idem). En daarnaast kan je het af en toe geven als 'extratje'.
Door Anneke V
geer schreef: Yep, ik ken het, ik weet alleen zo 1-2-3 niet wat er precies inzit behalve wat op het flesje staat. Wat ik wel weet is dat het goed kan helpen bij katten die veel moeten drinken (blaasproblemen oid), die hun eten niet lusten (als jus) of die medicijnen moeten innemen (honden idem). En daarnaast kan je het af en toe geven als 'extratje'.
Dus toch iets gezond!!!!
Ben ik blij ;D

Dan kan ik het met een gerust hart geven 8)
Het ziet er wel raar uit hé...zo'n lichtbruine smurrie :-X
Een geluk dat dieren niet met hun ogen eten of drinken ;D
Door 2poezels
is dit spul al te koop in de winkels?
lijkt me wel wat om dat is over het vers heen te doen,kijken of ze het dan lusten...
waar is het verkrijgbaar en wat kost het?
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door