Ik heb geen konijnlever, weet zo 1 2 3 ook niet waar ik dat vandaan kan halen. Waarschijnlijk dan bij een volgende bestelling online. Maar ik heb ook konijnen niertjes en die lust Jake ook niet.. Dus vraag me af of hij überhaupt wel konijn gaat lusten. Overigens doet ie alleen moeilijk met orgaan vlees en hele prooitjes.
Heb laatst nog een keer lever van de kip geprobeerd maar dat geef ik liever niet maar dit keer at ie daar wel wat meer van. Ik ben nog steeds aan het rondkijken naar lever dus misschien kom ik nog wat tegen.
Er een moesje van maken is misschien wel een idee, alleen gaat Jake tegenwoordig kotsen als ik zijn vleesje meng met stinkblik dus dan moet ik het denk ik met kipfilet o.i.d. gaan mengen. Misschien dat ie dat dan wel wilt. Ga ik proberen!
Yoghurt/kwark moet hij ook niet hebben dus dat word m ook niet. Ik heb wel roomboter van de koe in de koelkast maar is dat niet te vet voor ze? (kan ik dan iig ook nog proberen!)
Katjes zijn inderdaad aparte beesten, onze Finn eet perfect alles op echt geweldig. Jake daar in tegen beslist volgens mij per dag wat ie vandaag wel of niet lust
Verder eten ze wel prima hoor! Paardenvlees gaat nu ook al een stukje beter en de parelhoenkarkas eet ie tegenwoordig ook lekker op. Botjes en kippennekken etc gaat ook allemaal heel goed, ze gebruiken hun tandjes graag

Alleen moet ik het zo nu en dan nog wel wat kleiner knippen omdat ze anders niet zo goed weten hoe ze het moeten aanpakken haha..
Bedankt weer voor de tips!