Kort geleden begon ze minder tot niets te eten en veel te slapen. Niet opzienbarend op haar oude dag, er moet tenslotte een keer een eind aan komen. Dachten we.
Het bleek namelijk dat Poes toch wel erg gespitst bleef op onze etensrestjes, een zak chips kun je niet eten in haar nabijheid en ook een beker melk is niet veilig.
Poes had dus de gedachte "BIBI? Over mijn lijk!" wel erg letterlijk opgevat.
We zijn nu dagelijks aan het testen wat ze dan nog wel genegen is te eten (heb hier ook al advies over gevraagd aan Lizzy en hier op de site wat suggesties gevonden), waarbij een aantal dingen al gauw afvalt in verband met haar gebit - ze heeft haar hoektanden nog en een kies, geloof ik - maar ik kwam nog op een volgend vraagje:
hoeveel zuivelproducten mag ze hebben? Want dat is toch haar meest favoriete voedselgroep: melk, kaas, yoghurt, kwark, Catmilk van Whiskas (

We willen waar mogelijk Poes aan het eten houden (en in eerste instantie zelfs een beetje bijvoeren om de gevolgen van haar hongerstaking te neutraliseren), maar dat moet natuurlijk geen averechtse uitwerking hebben.