Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
Kruimel schreef: :o :o ??? ??? ik krijg hier hele vreemde beelden bij :o
;D ;D hoeft niet hoor, maar kittens krijgen heel makkelijk vruchtwater binnen dat kun je horen soms zelfs vrij luid het ademhalen gaat gepaard met en soort tikkend geluid.
Het eruit zwaaien is aan wat veiligheids maatregelen gebonden dus dat zet ik hier niet neer maar als je dat doet klappen de longen geheel open (want dat kan dus niet als er vocht zit) en wordt het vocht eruit gewerkt.
Door boskat
Hallo allemaal,

Gisteren is ook Branda het schildpadje overleden,na 48 uur ,bijflessen om het uur, anderhalfuur ongeveer
Nu zijn er nog 2 over van de 4,vind het erg shit,
Maar die 2 zijn vooralsnog gezond en erg dik
Sarre het katertje woog gisteren op de 10e dag na de geboorte 270 gram en Sylke 264 gram
Tenminste als de geslachten goed bekeken en herkend heb,het zijn de 2 tabby`s
Als ze op de rug rollen hebben ze moeite om weer terug te draaien zulke rolmopsen zijn het
Door boskat
Dat hoop ik ook Sylvia,
Ik hou ze goed in de gaten
Ze ademen gewoon ,zonder "geklik" in ieder geval.
Sophie lag er gisteren meer bij dan ze anders deed
Door Debora
yips en daar zijn weer hele erge mooie fot's van die ik helaas nog niet heb kunnen plaatsen :-[ (sorry mam) maar dat gaat vanavond denk ik wel lukken. Nog ff geduld dus :)
Door Debora
Meer foto's van de kittens....wees gewaarschuwd, het schattigheidsgehalte is erg hoog ;D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Debora op zo 22 jan 2006, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door boskat
Hahaha ik word er ook hebberig van altijd ,van die poepies,nu helemaal ,zie ze live de hele dag door:-)
Zou ze ook het liefst zelf houden,maar ja 5 katten is de limit echt wel geloof ik hier:-(
Maar niemand kan er zo goed voor zorgen als ik zelf doe natuurlijk,ga maar absurde eisen stellen ,denk ik ;D
Sowieso alleen mensen die ze kvv of barf geven(is niet absurd) alhoewel voor de meesten wel natuurlijk ,bedenk nog wel wat,loeihoge prijs vragen enz enz,reageert er niemand en ja blijf je er per ongeluk mee "zitten"hihihi
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door