Hej Mirdj, wauw, das een aardig gewicht idd, voor gewone htk katten ga ik van uit ?
Izzy was eerst ook iets ze zwaar, woog 3,7 kg, het is een minie katje en ze was aardig rond.
Nu kan je de ribben en ruggengraat goed voelen maar ze moet ook niet minder gaan wegen, ze
is 3,4. Scheelt vrij weinig eigenlijk, 300 gra, maar toch kun je het duidelijk zien.
Ik ga vanaf morgen streng zijn, ik ga haar niet meer achterna lopen, ze krijgt op het placematje eten, tegelijk met Axl,
loopt ze er meteen bij weg zet ik haar nog 1 keer weer terug, loopt ze weer weg heeft ze toch echt pech en moet ze een uur
of 6 wachten tot de volgende maaltijd, ze krijgt hier 3 keer eten. Ze moet ook gewoon leren dat ze
echt niet eten krijgt zodra ze dit aangeeft, wat ze nu dus doet, kan zo zijn dat ze het te druk heeft
met iets anders als ze haar eten voor zet, en dan een half uurtje later of nog niet eens vraagt ze er ineens om.
Denk dat dat ook deel van het probleem is hier, ze is vreselijk verwend !! Dus vanaf morgen eten op de vaste plek
of anders niet... hoop dat ik morgen ook nog zo vastbesloten ben ! Hihi ..