Terwijl dat ik mijn laatste berichtje schreef heeft Rossi eindelijk wat op de bak gedaan.
Hij had wat tinlo kip gemixt met konijn van tinlo erdoor.
De all animal had ik maar weer weg gedaan

Ik had dus wel die spijsvertering puur door Rossi zijn eten gedaan.
Vlak erna heeft ie dus gepoept.
Ik zag hem op de bak gaan en ben ervoor gaan zitten kijken

Daarna heb ik het meteen onder de loep genomen en ik zie geen bloed.
Het is nu het vers is wat minder hard uiteraard dan als ik het de volgende ochtend inspecteer.
Heb het schepje gepakt waarmee ik de bakken altijd leeg haal en door midden gedaan

Van binnen is het grijs???
Vito heeft net wel tinlo konijn gemixt met all animal konijn gegeten.
Ik denk dat ie dat niet door heeft gehad want er zat animonda bij.
Omdat de cosma nog niet binnen is heb ik de blikjes gourmet die ik nog had staan omgeruild voor arnimonda.
Maar ik zag zonet dat dit voor kitten is

Geen idee of dat erg is maar hij heeft wel al het verse vlees op gegeten en de arnimonda heeft ie wat van laten liggen.
Ik moet eerlijk zeggen dat je met vers voeren echt behoorlijk druk kan zijn zeg!
Kanonne ik vergeet echt een hele hoop dingen. Kom niet toe aan het huishouden en nauwelijks aan mijn werk.
Ik werk als zelfstandige vanuit huis maar zelfs dat is echt lastig.
Ik ervaar het niet als stress maar wel als oplettendheid.
Ontlasting checken. Zorgen dat ze toch wat eten op een dag.
Vinden ze de ene smaak niet lekker dan weer iets anders uit de vriezer.
Kots opruimen.
Heeft de 1 wat gegeten en de ander eerder niet dan diegene weer eten geven.
Het is best wel een dagtaak.
Voor mezelf moet ik ook nog eens apart eten en kan niet zoals veel mensen wel kunnen een boterham eten omdat ik dan altijd buikpijn heb.
Ik kan niet tegen gluten. Ik sta dus ook nog voor mezelf te koken tijdens de lunch en avondeten ook weer.
Alleen voor mezelf is het al heel lastig na denken wat ik eten moet. Ik mag ook geen 2 vrschillenden eiwitten met elkaar of eiwitten gecombineerd met koolhydraten.
Mijn zuurgraad in mijn darmen is te laag en ik kan het niet verteren.
Ik had zelf al diagnose reuma gekregen in de reguliere zorg. Maar sinds ik bij een natuurdietiste ben en mij houd aan het voedingspatroon gaat het goed.
Geen spierpijn en diarree meer. Want dat laatste had ik 6 keer op een dag.
Enfin het gaat op dit forum natuurlijk niet om mij, maar om Rossi en Vito en jullie huisdieren natuurlijk!
Maar soms denk ik echt bij mezelf voor wat betreft Rossi, het heeft zo moeten zijn dat je bij mij kwam, je lijkt op je vrouwtje.
En je vrouwtje zal er echt alles aan proberen te doen om jou weer goed te laten voelen 8)