Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Cat
Jullie hebben toch een ietwat romantische gedachte bij mijn kat ;D
Ach, als Sylvia maar op die roze wolk blijft als ze hem eenmaal in huis heeft..... :D
Vandaag heb ik hem echt een ontzettende lading Carnibest gegeven. Hij is toch al verpest! 'T is wel lekker rustig nu in huis. Geen gestamp van reuze katers die denken dat ze olifant zijn.
Toch blijft het een lekker dier ;)

groetjes Cat
Door zurca
Sylvia, heb je een digitale camera waar je ook korte filmpjes mee kan maken?? We willen natuurlijk wel zien hoe die rooie kater stampend bij jou door het huis gaat ;D ;)
Door sylvia
zurca schreef: Sylvia, heb je een digitale camera waar je ook korte filmpjes mee kan maken?? We willen natuurlijk wel zien hoe die rooie kater stampend bij jou door het huis gaat ;D ;)
Nee die moet jij maar komen maken dan ;D
Door sylvia
Cat schreef: Jullie hebben toch een ietwat romantische gedachte bij mijn kat ;D
Ach, als Sylvia maar op die roze wolk blijft als ze hem eenmaal in huis heeft..... :D
Vandaag heb ik hem echt een ontzettende lading Carnibest gegeven. Hij is toch al verpest! 'T is wel lekker rustig nu in huis. Geen gestamp van reuze katers die denken dat ze olifant zijn.

groetjes Cat

Ik ben zeikerds van katten gewend en ik weet ook dat ze ongenadig door kunnen mauwen om hun zin te krijgen, maar zoals Gail tussende middag al opmerkte toen ik vertelde dat hij ging stampen als hij vond dat hij geen eten genoeg kreeg........`dan heeft tie pech ` ;D
Door Cat
Ik ga overigens zometeen met Snuf nog eventjes naar de DA (16:30): de laatste paar dagen als wij hem aaien, dan klappert ie nogal met zijn oren. Het lijkt ook een beetje geirriteerd aan de binnenkant.

groetjes Cat
Door Femke
sylvia schreef: ja het is noordelijk , als ik tijd heb dan kom ik wel langs maar ik moet eerst langs in nieuw weerdinge, anders krijg ik een hunebed naar mijn harses gekeild :o
en wat jij ook nog niet weet is dat er woensdag een wegafsluiting is op de snelweg.........met een omleiding......door de Piet Heinstraat......en daar staat dan opeens een stop-bord :P :P :P :D ;D
Door sylvia
Femke schreef: en wat jij ook nog niet weet is dat er woensdag een wegafsluiting is op de snelweg.........met een omleiding......door de Piet Heinstraat......en daar staat dan opeens een stop-bord :P :P :P :D ;D
:o ;D
Door Ollie
Cat schreef: Jullie hebben toch een ietwat romantische gedachte bij mijn kat ;D

groetjes Cat
;DHahahah nou beter een stampvoetende kat die zeurt om eten, dan een kat die heel irri naar het voerbakje kan kijken, en vervolgens gewoon erbij weg loopt! >:(
Door sylvia
zurca schreef: ;D ;D
Ik heb niet zo'n digitale camera ;D ;)
Nou ja , moet je toch maar eens hele mooie foto's komen maken dan van een stampende kat ;D
Door zurca
sylvia schreef: Nou ja , moet je toch maar eens hele mooie foto's komen maken dan van een stampende kat ;D
Ja, dat kan m'n camera wel ;)
Door Loeka
Moet Snuf dan niet afgemeld worden bij de Herplaatsers op de barfclub? Anders ben je straks te laat Sylvia! ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door