Ollie schreef: Ik zou er bijna jaloers op worden.. ::)mischien kunnen we ruilen? ???![]()
![]()

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Ollie schreef: Ik zou er bijna jaloers op worden.. ::)mischien kunnen we ruilen? ???![]()
![]()
zurca schreef: Sylvia, heb je een digitale camera waar je ook korte filmpjes mee kan maken?? We willen natuurlijk wel zien hoe die rooie kater stampend bij jou door het huis gaatNee die moet jij maar komen maken dan![]()
![]()
Cat schreef: Jullie hebben toch een ietwat romantische gedachte bij mijn kat
Ach, als Sylvia maar op die roze wolk blijft als ze hem eenmaal in huis heeft.....
Vandaag heb ik hem echt een ontzettende lading Carnibest gegeven. Hij is toch al verpest! 'T is wel lekker rustig nu in huis. Geen gestamp van reuze katers die denken dat ze olifant zijn.
Toch blijft het een lekker dier
groetjes Cat
sylvia schreef: ja het is noordelijk , als ik tijd heb dan kom ik wel langs maar ik moet eerst langs in nieuw weerdinge, anders krijg ik een hunebed naar mijn harses gekeilden wat jij ook nog niet weet is dat er woensdag een wegafsluiting is op de snelweg.........met een omleiding......door de Piet Heinstraat......en daar staat dan opeens een stop-bord![]()
Femke schreef: en wat jij ook nog niet weet is dat er woensdag een wegafsluiting is op de snelweg.........met een omleiding......door de Piet Heinstraat......en daar staat dan opeens een stop-bord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cat schreef: Jullie hebben toch een ietwat romantische gedachte bij mijn kat;DHahahah nou beter een stampvoetende kat die zeurt om eten, dan een kat die heel irri naar het voerbakje kan kijken, en vervolgens gewoon erbij weg loopt!
Ach, als Sylvia maar op die roze wolk blijft als ze hem eenmaal in huis heeft.....
Vandaag heb ik hem echt een ontzettende lading Carnibest gegeven. Hij is toch al verpest! 'T is wel lekker rustig nu in huis. Geen gestamp van reuze katers die denken dat ze olifant zijn.
Toch blijft het een lekker dier
groetjes Cat
sylvia schreef: Nee die moet jij maar komen maken dan![]()
zurca schreef:Nou ja , moet je toch maar eens hele mooie foto's komen maken dan van een stampende kat![]()
Ik heb niet zo'n digitale camera![]()
![]()
sylvia schreef: Nou ja , moet je toch maar eens hele mooie foto's komen maken dan van een stampende katJa, dat kan m'n camera wel![]()