Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Kompleet versvoer, BARF, brok of een combinatie

Volledig BARF
42
13%
Volledig Kompleet versvoer
55
17%
Volledig brok
29
9%
BARF en Kompleet versvoer
75
23%
Barf en brok
23
7%
Kompleet versvoer en brok
39
12%
BARF, kompleet versvoer en brok
42
13%
Anders
18
6%
Door sylvia
Robin86 schreef: ik ben nu volledig barf!!!!!!!!!!!!
als drie weken en het gaat perfect. hij eet alles wat ik m voorschotel.
eerst had hij moeite met bot maar nu zit hij toch netjes ook de losse stukjes bot op te kauwen. de brokjes die ik nog heb geef ik aan een bekende die bij de dierenambulance werkt (die weet er wel raad mee :P)
maar de mijne krijgt ze nooooooooit meer! 8) ;D
Hartstikke goed :D
Door jet
ik heb 3katten 1vw.vr. en 2 kit.katers v 3mnd.
met moeder en een kater geen probleem
maar juist die éne die lust alleen brok (carocat) en vis
v.d week heb ik rund hart gekocht ik dacht misschien lust hij dat wel maar nee hoor de ander 2 wel, ik heb Jamie koolvis half rauw gegeven.

en hem er aan laten wennen kan ook niet want er zijn kappers op de kust.Ik heb nog geen kvv geprobeerd, even wachten op salaris!
Door Ollie
Hier eten de katten momenteel elke dag een 1 dagskuiken en eten smuldier vlees compleet , smuldier pens compleet en AHV. Daarbij krijgen ze ook 1x per week koolvisfilet en af en toe wat runderhart.
Door sylvia
jet schreef: hoi Ollie ,
wat is AHV ???

groetjes JET
AHV is een merk kvv (kompleet vers vlees)
Door Voodoo
Kika eet volledig vers; kuikens, muizen, ratten, hamsters, duif en kwartel! En sinds kort dus allemaal ONGEPLUKT! Ik hoef het alleen te ontdooien en zij mag de rest doen; lekker smikkelen dus!

Helaas komt hier binnenkort een einde aan.. want partnerlief vindt dit helemaal niets.. (ons tuintje stikt van de vliegen, dus ik geef m wel gelijk..) dan moet ze over op kvv, iets waar ze af en toe wel aan mee doet als de hond het krijgt.
Door sylvia
Voodoo schreef: Kika eet volledig vers; kuikens, muizen, ratten, hamsters, duif en kwartel! En sinds kort dus allemaal ONGEPLUKT! Ik hoef het alleen te ontdooien en zij mag de rest doen; lekker smikkelen dus!

Helaas komt hier binnenkort een einde aan.. want partnerlief vindt dit helemaal niets.. (ons tuintje stikt van de vliegen, dus ik geef m wel gelijk..) dan moet ze over op kvv, iets waar ze af en toe wel aan mee doet als de hond het krijgt.
Ik snap dat even niet van die vliegen ?
Door *Robin*
sylvia schreef: Ik snap dat even niet van die vliegen ?
dat merk je wel als je die rat open moet snijden :-X
het stinkt :o

erger dan die pens van vorige keer ::)
Laatst gewijzigd door *Robin* op ma 26 jun 2006, 01:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
Robin86 schreef: dat merk je wel als je die rat open moet snijden :-X
het stinkt :o

erger dan die pens van vorige keer ::)
Maar als dat op is dan is het toch weg?
Door *Robin*
sylvia schreef: Maar als dat op is dan is het toch weg?

de lucht blijft soms wel een beetje hangen :-\ en als de organen enz. op de tuintegels hebben gelegen dan komen er zeker vliegen op af. dus in de keuken geven met de deur dicht en als het op is gelijk dweilen :-X
Door Fido
Onze twee siamezen eten alleen rauw. Dit kan kvv zijn (Bandit en Carnibest) of barf, oa; ééndagskuiken, haas, duif, patrijs, pens, kip, eend enz.

Wat wij ook wel eens doen is dat we ze wat groters geven bv. runderstrot en dat wat de katten niet op krijgen geven we aan de hond.

Wild worden ze ervan......en wij genieten!!
Door sylvia
Robin86 schreef: de lucht blijft soms wel een beetje hangen :-\ en als de organen enz. op de tuintegels hebben gelegen dan komen er zeker vliegen op af. dus in de keuken geven met de deur dicht en als het op is gelijk dweilen :-X
Maar als je daar na het eten even met de gieter een sopje op doet is het toch ook weg. Ik heb dat hier wel met vis daar zitten de vliegen ook binnen 2 seconden bij maar als de vis weg is en je gooit even een een beetje sop erover dan zijn de vliegen ook gelijk weg.
Door *Robin*
sylvia schreef: Maar als je daar na het eten even met de gieter een sopje op doet is het toch ook weg. Ik heb dat hier wel met vis daar zitten de vliegen ook binnen 2 seconden bij maar als de vis weg is en je gooit even een een beetje sop erover dan zijn de vliegen ook gelijk weg.
ok... tja ik heb zelf geen tuin dus precies zou ik het niet weten waarom die vliegen blijven hangen, ik zou er zelf ook een emmer met water en sop overheen gooien als ik een tuin had. Hier thuis geef ik eten op een snijplank, of op de keukenvloer, daar kan je het wel erg makkelijk weghalen. Toch sleept hij het elke keer weer de keuken uit en gaat in de woonkamer zitten eten, waardoor ik steeds weer eigeelvlekken uit m'n vloerbedekking kan schrobben ::) maarja gelukkig zit het niet tegen de muren hier ;D ik vind dat het stinken uit de vuilnisbak ook minder is geworden of het komt omdat ik er aan wen ::)
Laatst gewijzigd door *Robin* op di 27 jun 2006, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
mevrouw Kruimel hier heeft een duidelijke voorkeur voor grote stukken vlees en kippennekken.
de KVV eet ze wel, maar niet zo gulzig ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door