Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
Ahhhh wat en poepies en gefeliciteerd met de mooie baby's

Ik zou de moeder niet gaan overvoeren met rauwe eieren. Je geeft gewoon hetzelfde als anders alleen meer. Hier kreeg Phoebe toen ze kittens had gewoon 2 keer per week een ei
Door boskat
Dank je Sylvia ,ik doe een hele dag niks anders meer zowat dan kijken naar die kleine poepies :D

Oke dan krijgt ze niet iedere dag een eitje,dacht wel zoiets ,maar wilde het even zeker weten
Ze kreeg daarvoor geen ei,maar moet zeggen het ging er binnen een 5 minuten ongeveer in,zo heerlijk vond ze een eitje:-)
Door boskat
Ze eet Cb ,nu gelukkig weer meer en veel minder brok,nog even dan gooi ik haar van de brok af.

Heb helaas 1 kitten moeten laten inslapen ,na 2 dagen een ietsjepietsje gegroeid te zijn viel het weer af,wilde niet meer drinken ook niet de fles.om een lang verhaal kort te maken,de DA raadde euthenasie aan,het had nog geen 50% kans om het heel misschien te redden,toen was voor mij de keus duidelijk,heel erg akelig ,maar goed.
De andere 3 zijn net stuiteballetjes ,groeien als een speer,vandaag minder als gisteren ,maar was Sophie was nogal onrustig al een paar dagen ,mauwen en uit de mand,weinig bij de kittens liggen enz.en nu is ze er nog wel eens even uit ,hooguit 5 minuten,maar dan ligt ze er weer hele poos bij ,heel relaxt nu.
Denk dat het goede keuze was
Door sylvia
Hopenlijk is nu de rust erin gekomen en gaat vanaf hier alles van een leiendakje
Laatst gewijzigd door sylvia op di 27 dec 2005, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door boskat
Even berichtje over de 3 kittens,eentje is nu aan de Vibravet,het schildpadje,vond gisteren dat ze wat zwaar ademde en ben maar weer naar de DA getogen,
Die heeft haar getemperatuurd en onderzocht,zei ook dat het idd wat zwaar ademde,ze had geen koorts ,ze groeit tot nu toe ook nog een ietsje , veel minder dan de andere twee , maar is nog wel aardig levendig
Denk dat ze bij de geboorte toch wat vruchtwater binnen heeft gekregen
Hoop dat ze het redt,maar heb wel moed
De foto`s die Debora geplaatst heeft,zijn nog van de 4 kittens,zal als ik het zie zitten morgen ofzo wel weer eens nieuwe maken.
Laatst gewijzigd door boskat op do 29 dec 2005, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
boskat schreef: Even berichtje over de 3 kittens,eentje is nu aan de Vibravet,het schildpadje,vond gisteren dat ze wat zwaar ademde en ben maar weer naar de DA getogen,
Die heeft haar getemperatuurd en onderzocht,zei ook dat het idd wat zwaar ademde,ze had geen koorts ,ze groeit tot nu toe ook nog een ietsje , veel minder dan de andere twee , maar is nog wel aardig levendig
Denk dat ze bij de geboorte toch wat vruchtwater binnen heeft gekregen
Hoop dat ze het redt,maar heb wel moed
De foto`s die Debora geplaatst heeft,zijn nog van de 4 kittens,zal als ik het zie zitten morgen ofzo wel weer eens nieuwe maken.
Heb je niet geluisterd of ze "tikte"na de geboorte? Als er namelijk vocht in de longen zit van het vruchtwater dan tikken ze, je kunt dan het vocht er nog uitzwaaien.
Door Mevroi Kruim
sylvia schreef: Heb je niet geluisterd of ze "tikte"na de geboorte? Als er namelijk vocht in de longen zit van het vruchtwater dan tikken ze, je kunt dan het vocht er nog uitzwaaien.
:o :o ??? ??? ik krijg hier hele vreemde beelden bij :o
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door