- do 07 apr 2011, 23:33
Ze heeft vanochtend nog geweigerd maar smiddags wel weer goed gegeten en zonet ook weer.
Ik heb er maar weer iets meer blik door gedaan, misschien wou ik iets te snel, ik ben amper
anderhalve maand bezig nog maar. Andere Kvv's doe ik al, ze krijgen iedere dag een andere smaak,
ik wissel dan af tussen Bandit, Bibi en Carnibest, dat zijn de enige Kvv's die hier te verkrijgen zijn,
lijkt mij meer dan genoeg en dan ook nog 2 smaken van Bibi en nog 3 smaken van Cb. Dus dat zijn
5 smaakjes, ze hebben wel duidelijk voorkeur voor de Cb lammix en de Bibi beefmix.
Axl doet het echt gewoon fantastisch, eet echt bijna altijd alles op, leg het gewoon in balletjes op het aanrecht,
zet kat erbij en hij gaat eten. Izzy moet ik wat pushen.
Ik stop nu ook maar met 's avonds brokjes, ze kregen nu omdat Izzy nog niet echt genoeg van de Kvv binnen kreeg
iedere avond nog een handje brokjes, maar dat heeft ze dus prima in de gaten en als ze dan in de avond haar Kvv krijgt
weigert ze die vaak en gaat ze zitten krabben en mauwen bij het aanrechtkastje waar de brokjes staan,
ik denk dus dat ze gewoon weet dat ze ook nog brokjes krijgt en daar liever op wacht.
Ik probeer het nu een tijd zonder de brokjes, heeft ze in de ochtend ook meer honger denk ik !