Martine-Tom schreef: Ik zag een paar dagen geleden ineens dat er in mijn Alroda bestelling een paar oervoer rollen zaten, horen die ook bij elkaar?Ze produceren ook merken voor 'private label' Oervoer is daar idd 1 van.
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Martine-Tom schreef: Ik zag een paar dagen geleden ineens dat er in mijn Alroda bestelling een paar oervoer rollen zaten, horen die ook bij elkaar?Ze produceren ook merken voor 'private label' Oervoer is daar idd 1 van.
kiara schreef: Nou ik snap er nu niks meer van, geloof toch dat het voor mij dan beter is om compleet te voerenEen van de redenen waarom ik zelf ben gaan samenstellen! Ik stond 's avonds veel langer in de keuken om de kvv's aan te vullen dan, als ik die tijd optel, nu eens in 4 weken bezig ben 10 kilo compleet te maken.
AnnemiekevD schreef: Een heel dier is gewoon compleet lijkt me ja. En als ze de verhoudingen van een prooi aanhouden is dat toch ook de juiste verhouding? Waarom er dan 10% hart bij moet? ???Misschien hebben ze wel de klok horen luiden, maar weten niet waar de klepel hangt.