Ik heb nu de konijn van all animaal gehaald.
Er staat hier op zaterdag altijd een poelier kraam.
Ik kom net terug uit Hilversum en diezelfde poelier zit in Hilversum.
Ik heb ook wat zalmolie mee genomen voor Rossi zijn ontlasting van bandit.
Geen idee of ik die all animal vanavond volledig gesneden en ontdooit kan hebben.
Ik hoop het, en ik hoop dat ze het ook eten.
Anders toch maar wild geven voor Rossi?
Vito maak ik me nog niet zoveel zorgen om, die kan wel wat bod gebruiken gezien zijn ontlasting.
Wellicht moet ik die all animal eerst mengen met tinlo konijn?
Ze zei wel inderdaad dat het het hele dier is, dus ook de vezels van de vacht en haartjes.
Ik heb eendevlees geprobeerd te geven van carnivoer.
Ik heb er ook nog 1 liggen van tinlo. Maar ja dat zal hetzelfde verhaal zijn.
Bijna heb ik de neiging om Ros wat commercieel blikvoer te geven voor die ontlasting. Maar ja of dat nu zo handig is?
Hij ligt er nu ook maar een beetje bij en ik kan merken dat ie er wel last van heeft.
Ik geef heel veel vocht in de vorm van bouillon bij zijn eten.
Inderdaad zit ik te denken aan zelf malen. Maar mijn geld is nu echt even op voor de beide.
Ik heb in anderhalve week denk ik zeker 200 euro aan ze uitgegeven

Want ik had ook nog een erg leuk katten bed/huis gezien op zooplus.
Het meeste geld is in het eten gaan zitten maar ik moet ook zoveel weg gooien omdat we nog aan het proberen en af tasten zijn.
Ik woon naast een klein centrum hier. De appie zit hier en de jumbo. Ook een slager.
Zou ik daar nog iets kunnen halen van kwartel?
Kwartel is toch ook gevogelte?
Heb ook nog parelhoen van all animal.
Voorraad vlees heb ik voldoende. Ook nog haaksbarf liggen van de vorige keer. Maar moet ik eerst kijken of dat nog goed is.
Dat is de rund versie en ik weet nog dat die vorige keer ontzettend smerig stonk. Dat viel mij op en de katten hoefden het toen niet.
Alleen de dame van de winkel zegt dat ik met haaksbarf hetzelfde effect zal hebben.
Pffff….moeilijk hoor dit….