Leuk om je reactie te lezen Caro en dankjewel voor je compliment over Koe.
Het is een recente foto waar hij er eerlijk gezegd niet op z'n best uitziet. Z'n hals was kaalgeschoren voor bloedafname, zijn billen en de helft van z'n staart zijn ook kaalgeschoren omdat ie geopereerd moest worden

Gelukkig is het allemaal niet voor niets geweest en is er weer bovenop gekomen, bovendien is hij nu in de rui en dat betekent dat de kale plekken straks weer onder een dikke vacht zitten. De kwaliteit van zijn vacht zal niet op en top zijn, dat zal volgend jaar wel weer het geval zijn
De stand tot nu toe:
hij heeft kippenvlees, hertenvlees, rundvlees, kippenhart, runderhart, fazantenvlees, zalmsnippers, kippenlever en kuikens gepoefd met succes. Hij is bezig met zijn laatste br*kjes opmaken (hij heeft nog een andere zak staan, maar die gaat naar iemand anders) Zo kan ik hem een en ander laten proeven, zien wat er in de smaak valt, inkopen doen terwijl zijn maag kan wennen aan het vlees wat hij voortaan zal gaan krijgen.
Botvlees is nog niet zo'n succes (heb nog steeds geen kippenekken kunnen krijgen dus ik moest beginnen met kippenvoorrug. Kuikens gaat super, al kan ik dat niet echt rekenen tot botvlees.
Nu kan ik al merken dat zijn ontlasting enorm verbeterd is. Op het dieetvoer van de dierenarts had Koe echt slappe ontlasting, echt flatsen. Nu zijn het stevige, bruine drolletjes.
Ik heb van Joel (mede-barfer) heel wat 'proefzakjes' gekregen, dus dat was echt super
Hier ligt nu in de vriezer: kippenvlees, hertenvlees, zalmsnippers, rundvlees, kippenhart, runderhart, kuikens, fazantenpoot en kippenvoorrug.
Er komt nog bij: kwartel heel, kwartel karkas, kalkoenvlees, rundernier, kippennek, eendennek, sardientjes en konijnennier
Dan heb ik genoeg vlees en variatie voor 3 tot 4 maanden