sylvia schreef: hahahha desnoods krijgt hij zijn pens ook aan een kilo lap![]()

Moderators: koekje, pearlsofpassion
sylvia schreef: hahahha desnoods krijgt hij zijn pens ook aan een kilo lap![]()
jeanne schreef: waarom voel ik me nu een ietsiepietsie jaloersJou verwachten we op Snuf zijn verdere verjaardagen, peettante
Syl, ik weet zeker dat Snuf het heel goed bij je gaat krijgen, kan ie lekker stampen![]()
zurca schreef: Ohhh Wat geweldig SylviaOooooooooooooooo zo had ik dat ook moeten doen, door daar al te stoppen met lezen ......stom stom stom![]()
Ik ben het bericht ook gaan lezen, dat wil zeggen tot ik las "grote gecastreerde rooie kater" Toen ben ik gestopt![]()
Hij gaat het zeker weten helemaal geweldig krijgen bij jullie![]()
sylvia schreef: Oooooooooooooooo zo had ik dat ook moeten doen, door daar al te stoppen met lezen ......stom stom stomTe laat.......![]()
![]()
![]()
sylvia schreef: Ja vet te laat, ik ben vannacht al naar het noorden gereden om hem te halenIn je dromen? Wanneer ga je Snuf echt halen?![]()
![]()
sylvia schreef: ja het is noordelijk , als ik tijd heb dan kom ik wel langs maar ik moet eerst langs in nieuw weerdinge, anders krijg ik een hunebed naar mijn harses gekeildhahahaha ja dat dacht ik wel![]()
Lizzy schreef: In je dromen? Wanneer ga je Snuf echt halen?Ja in mijn dromen hahahaha ik zag hem hier ook al boos stampend in de kamer lopen
AstridStraver schreef: Spannend Sylvia :-)Het lijkt mij ook een geweldige heer
Goed van je dat je hem gaat halen, klinkt als een kater met karakter!
Groetjes,
sylvia schreef: Het lijkt mij ook een geweldige heerEen Heer van stand! 8)![]()
tieneke schreef: Een Heer van stand! 8)Ja zo één die gaat stampen als tie niet genoeg te eten krijgt naar zijn zin
sylvia schreef: Ja zo één die gaat stampen als tie niet genoeg te eten krijgt naar zijn zinIk zou er bijna jaloers op worden.. ::)mischien kunnen we ruilen? ???![]()