Axl doet het echt super goed, laat amper nog wat liggen, Izzy is nog steeds een beetje aan het klieren.
Ik moet het in hele kleine stukjes doen, gemengd met Gourmet patè, en als dat nog niet wil
laat ik het haar van mijn vingers af eten, om èen of andere reden voegt dat iets extra's toe !

Ze zit nu op zo'n 70/30 % Kvv en blik dus gaat wel beter, alleen laat ze altijd wat staan,
ik denk dat ze dus wel te weinig krijgt, ik zit niet op de 110 gram per dag bij haar. Ze is ook wel afgevallen.
Maar ik probeer haar dus te leren dat ze haar eten op moet eten wanneer het er staat want vaak na een uur of 2 gaat ze
dus staan miepen omdat ze dan wèl weet iets lust. Ik geef haar dan niks, ze moet immers wachten.
Ze krijgen hier nu 3 x per dag eten, moet ik Izzy dan toch maar 4 x per dag laten eten ?
Dan krijgt ze denk ik wel wat ze zou moeten hebben, ze lust het wel, dat is het punt niet maar ze wil
gewoon niet zo veel in èen keer, het is niet veel vind ik maar goed, zij wel blijkbaar.
Wat vinden jullie ? En moet ik stoppen met haar voeren met de hand of maakt dit niks uit ?
Ik ben bang dat ze anders misschien verwend gaat worden .. al eet ze ook wel zelf hoor, maar das alleen
wanneer ze erg honger heeft.. tips, adviezen ?