Beetje off topic maarre.....
('k durf het nog steeds niet echt hardop te zeggen....)
Speedy eet nog steeds Bibi.... 8)
Moderators: koekje, pearlsofpassion
zurca schreef: Beetje off topic maarre.....Ssssstt!
zurca schreef: Beetje off topic maarre.....8)
Cat schreef: Maar dan heb ik nog wel even een vraagje: als een kat geen vers lust, is het dan niet gewoon een kwestie van doorpakken en geen alternatieven geven in de vorm van brok/blik? Ik kan me haast niet voorstellen dat een kat zichzelf doodhongert omdat hij per se geen vers wil eten. Of heb ik het nu helemaal mis.....Zo hebben wij het ook met onze asielkat aangepakt. Geen brok bijgezet en in een bech gehouden (ook ivm verwonding hoor) en niets anders aangeboden dan vers. Binnen 36 uur at ze kvv en binnen een paar weken barfte ze.
groetjes Cat
eefje schreef: Wij hebben nu een kitten die krijgt 2maal per dag 50gr carnibest per dag.Hoe oud is je kitten? Jonge katten moeten echt vaker eten dan 2x per dag. Dus als je hele dagen niet thuis bent is dat wel een probleem. Er was trouwens iemand, volgens mij Femke, die had een warmoudbordje voor peuters gekocht en gebruikte dat als koudhoudbordje voor de katten CB. Zo kan je vers voer laten staan zonder dat het bederft.
daarnaast staan er altijd brokjes bij zodat als ie wil eten kan eten(alles wat geen brok is is binnen 5minuten weg)
ik ben zo bang dat ie te kort komt omdat ie nog groeit dus vandaar dat ik het zo doe maar als ik het zo hoor hoef ik dit dus helemaal niet te doen.?
groetjes eefje