Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Thea
kiara schreef: Ik heb nog niks gehoord geen idee of ik het wel binnen krijg de bestelling :-\
Ik krijg ook nergens reaktie op. Niet op mail, foon en zelfs op FB niet :-\ En ik wil alleen maar betalen ;D ;D
Maar kijk op de site wanner jou postcode word gereden sta je eigen postcode ertussen heb je grote kans dat ze rond die tijd bij je voor de deur staan ;) ;D
Door kiara
Ha ha hier hetzelfde, maar ik begreep met betalen aan de chauffeur, kon je kiezen, met vries wagen of verzenden
Ga straks wel even kijken
Jammer dat het zo gaat
Door Thea
Ja ik zou aan de chauffeur betalen. Alleen zijn pin aparaat deed het eerst niet en toen hij hem aan de praat had kwam ik er achter dat er wat rolletjes miste. :-\
Dus hij zei maak het maar over nadat je contact met Ton heb gehad,
Op het moment hebben ze geen vrieswagen. Maar wel geisoleerde auto en dekens erover. Kan je zeggen de rolletjes waren echt nog keihard om 1 uur ;)
Door kiara
o nou dat is niet erg is koud genoeg buiten
staat nog geen planning,maandag ochtend pas
Laatst gewijzigd door kiara op za 29 nov 2014, 00:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door frodo quin
Ik heb gebeld met de eigenaar omdat ik geen bevestiging had gekregen van mijn darf bestelling, al de mails, ook antwoord op mijn vragen zijn blijkbaar bij mijn ongewenste mails beland. Over alroda, ze raden inderdaad 10%hart aan, er zit een beetje hart in, maar door nog 10% bij te geven kom je in het totaal op ongeveer10% uit dus bv 100gr konijn +10gram hart.
Door kiara
ik heb wel reactie gehad per mail,maar werd gezegd bezorgen vanaf 50€ ,er stond toch 35 € ? heb mail terug gestuurt dat vind ik beetje teveel om te proberen,straks moeten ze het niet,of aan de dunne of andersom ,maar daar niks op gehoord  :-\
Door Sarah5
De Alroda Puur is inmiddels ook wel bij verkooppunten DARF te bestellen of direct te kopen. Dan kun je er gewoon zelf heenrijden en zoveel rolletjes meenemen als je zelf wilt.

Zo te lezen zou dat de makkelijkste optie zijn. Hier hebben de katten gisteren Alroda konijn en haas gegeten. Ik vond het er goed uitzien en de katten hebben het met smaak gegeten. De honden hebben de DARF konijn vanmorgen in de kong gekregen. Wat me wel opviel was dat het er vrij fijngemalen uitziet maar dat er wel grotere stukjes bot inzitten. De katten konden dus toch wat knagen.
Door kiara
Sarah5 schreef: De Alroda Puur is inmiddels ook wel bij verkooppunten DARF te bestellen of direct te kopen. Dan kun je er gewoon zelf heenrijden en zoveel rolletjes meenemen als je zelf wilt.

Zo te lezen zou dat de makkelijkste optie zijn. Hier hebben de katten gisteren Alroda konijn en haas gegeten. Ik vond het er goed uitzien en de katten hebben het met smaak gegeten. De honden hebben de DARF konijn vanmorgen in de kong gekregen. Wat me wel opviel was dat het er vrij fijngemalen uitziet maar dat er wel grotere stukjes bot inzitten. De katten konden dus toch wat knagen.
Nou dat moet ik dan maar even gaan uitzoeken, ook of het hier in de buurt dan is
Op de site van Darf?
Door Sarah5
kiara schreef: Nou dat moet ik dan maar even gaan uitzoeken, ook of het hier in de buurt dan is
Op de site van Darf?
Ja op de site van DARF staan de verkooppunten vermeld. Als je belt met een verkooppunt in de buurt of ze Alroda mee kunnen bestellen voor je moet dat vast geen probleem zijn. (ze kunnen voor verkooppunten per 10 rolletjes besteld worden)
Door frodo quin
Je kan ook alroda met darf en meat 4 dogs combineren. Ben je natuurlijk niets mee als je geen van de twee voert.
Door Martine-Tom
Ik zag een paar dagen geleden ineens dat er in mijn Alroda bestelling een paar oervoer rollen zaten, horen die ook bij elkaar?
Door spikkel
Is er iemand die Alroda eend heeft? De eend van mij is erg donker, de katten vinden het niet lekker. Ik heb ook eend van Haakbarf en Degomeat maar die is veel lichter.
Door kiara
Sarah5 schreef: Ja op de site van DARF staan de verkooppunten vermeld. Als je belt met een verkooppunt in de buurt of ze Alroda mee kunnen bestellen voor je moet dat vast geen probleem zijn. (ze kunnen voor verkooppunten per 10 rolletjes besteld worden)
nou ik heb weer wat ,kan de darf site wel vinden,klik je verkooppunten aan staat er helemaal niks,en nu :-\
Door Thea
Er komt dan een google maps plaatje met allemaal blauwe punten en dan moet je maar weten waar je precies zit ;D ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door