Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Zaniematsu
Ik heb juist vandaag toevallig weer wat besteld van Tinlo. Zal jullie op de hoogte houden van mijn bevindingen.
Ik durf het niet meer te voeren zonder de katten nauwlettend in de gaten te houden tijdens en na het eten.
Door speedy-1
Ik heb op een ander forum waar ik weet dat er ook een hoop mensen zijn die Tinlo aan hun katten geven gevraagd of er daar ook mensen waren die problemen hebben met de botjes in Tinlo.
Heb daar ondertussen al 4 reacties gehad van mensen  die er ook problemen mee hebben dat er wel eens iets vast blijft zitten tussen de kiezen. En zelfs twee mensen die daar ook al meerdere malen in het verleden met Tinlo over gemaild en gebeld hebben. Eén iemand is om die reden gestopt met Tinlo (die had geen contact gehad met Tinlo).
Mijn Tinlo is bijna op en ik wacht met nieuwe halen tot echt duidelijk is dat dit probleem verleden tijd is. Mijn kat eet der kvv 2 van de 3 keer pas op als ik weg ben. Moet er niet aan denken dat het echt helemaal mis gaat en ik er niet bij ben. Ik heb het namelijk zelf al 3 á 4  keer gezien dat ze problemen had iets weg te krijgen dat vast zat. Het zou toeval zijn als dat net de enige 3 / 4 keer zijn geweest.
Door Zaniematsu
Hallo Speedy,

Kijk eens aan. Dus ik ben niet de enige die dit heeft gemeld. Terwijl ze mij vertelde dat ik de enige was die er over klaagde. Dat is op zijn minst vreemd. Hoe ver in het verleden is "in het verleden"? Ondertussen is wel duidelijk dat veel mensen er van af weten en er ook problemen mee hebben bij hun katten. De variant "Cattery"  die ik nu heb is inderdaad fijner! Daar ben ik erg blij mee. Ik zie nu niet meer dat ze er last van hebben, nog niet. Ik voer (sinds ze het hebben) Cattery Prof, dat is de versie met extra vezels in de vorm van vacht.  Nu gaven ze bij Tinlo aan dat ze alle smaken in een fijnere maling beschikbaar hebben, maar bij navraag aan en op verzoek van de klanten niet de "Cattery Prof" omdat daar het verzoek van is om deze juist grof te houden. Dit vind ik persoonlijk erg jammer want ik ben juist de persoon die verzocht heeft om deze smaak fijner gemalen aan te bieden.
Ik denk dat er wat mis communicatie is onderling bij hen want toen ik de tweede keer sprak met hen en weer vroeg naar deze variant in een fijnere maling was het wel mogelijk. Ik wacht er nu al maanden op en ben benieuwd wanneer ik het nou eindelijk fijner ga krijgen. Ik heb nu een doos van deze smaak besteld en deze is nog grof.... eigenlijk durf ik hem niet eens te geven......
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door