Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Zou ik zelf niet willen; ten eerste is ie al flink roestig en daarbij staat er geen merk.
ikzelf heb bewust een merk gekozen, waarvan ik wel wist dat er verschillende snijschijfjes voor waren; om te proberen en omvervolgens een groter schijfje te kopen..
Mogelijk heb ik een nummer 10 voor 12,50.
Helaas geen nummer 12, maar die zie ik ook maar zelden, ook niet nieuw in webshops.
Maar met een 10 zal het ook wel lukken :)

EDIT: Maandag ga ik hem ophalen  :D :D
Nu een mooi menu gaan uitpuzzelen :)
Laatst gewijzigd door Irish op vr 11 nov 2011, 08:07, 1 keer totaal gewijzigd.
*Flip* schreef: Tip: maal niet te veel wild

Onze westmark 10 is dit weekend doormidden gebroken, precies in het midden van de hals. Denk dat er iets te veel druk op gezet is... :'(
Thanks voor de tip! Wel sneu voor jullie :(

Heb hem zoiets opgehaald, wat een ding joh! :D
*Flip* schreef: Tip: maal niet te veel wild

Onze westmark 10 is dit weekend doormidden gebroken, precies in het midden van de hals. Denk dat er iets te veel druk op gezet is... :'(
Wat bedoel je met de hals? Ik heb een westmark 8 en maal daar gemakkelijk konijnenkoppen en zware zelfgekweekte konijnen mee. Ik weet niet of dit harder is dan wild.
Wel sneu dat hij nu kapot is.
pas.... Ik denk niet dat wij er veel vaker mee gemalen hebben...

@Diena:  met de hals bedoel ik het deel waar je m normaal vast pakt. Als je m vastgeschroefd hebt is het het deel dat langs het tafelblad naar de klem loopt.  Bij het losschroeven was het: "PATS"  :-\

konijnenkoppen en zelf gekweekte konijnen zijn veel minder hard dan haas en wild konijn. Dat zal dus wel gaan, maar die maal ik dus niet.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door