ik gebruik idd alleen die schijf nr 10
maar ik denk dat t apparaatje ook gelijk groter is dan.. en duurder..
en dus ook zwaarder??
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Tallie schreef: Hoihoi,euh, leg dat eens uit. ik begrijp het niet zo goed.
Ik heb zelf 4 katten en dan gaat het ook erg snel. Ik ben net overgestapt op de kivo. Dat is eigenlijk hondenvoer, maar ze zijn hard bezig om ook een kattenvariant te maken. ik denk dat die er zeer binnenkort ook wel is hoor. Kivo is eigenlijk vergelijkbaar met carnibest en bibi, maar dan wel veel rijker aan voedingsstoffen, dus eigenlijk zelfs nog beter. Er zijn verschillende varianten verkrijgbaar, zoals compleet, kip en rijst met vis. Kun je ook nog kiezen dus. Mijn katten waren bibi gewend, maar eten dit ook. Wellicht een optie, want dan hoef je zelf niet te malen. Ze krijgen bij mij af en toe een eendagskuiken of een blikje vis erbij en dat zou in principe genoeg moeten zijn hoor. Ik weet alleen niet of er verkooppunten bij je in de buurt zijn. Dat zou je even na moeten kijken. Zelf haal ik het in 's Gravendeel. Er zijn verpakkingen van verschillende formaten. Voor mijn 4 katten heb ik nu kiloverpakkingen genomen. Het is trouwens een stuk minder bloederig als bibi (leuke bijkomstigheid). Succes ermee en ik hoop dat je hier wat aan hebt.
koekje schreef: euh, leg dat eens uit. ik begrijp het niet zo goed.hmmm, miss wat voor mijn katzels?
vers is toch vers? of is het veredeld astronautenvoer?
Tallie schreef: maar dan wel veel rijker aan voedingsstoffen, dus eigenlijk zelfs nog beter. Er zijn verschillende varianten verkrijgbaar, zoals compleet, kip en rijst met vis. Kun je ook nog kiezen dus.KIVO is een unieke samengestelde diepvriesmaaltijd met als voornaamste ingrediënt en belangrijkste bron van hoogwaardig eiwit: kip.
flin schreef: hmmm, miss wat voor mijn katzels?oeps, dus niets voor mijn bosliefje
KIVO is een unieke samengestelde diepvriesmaaltijd met als voornaamste ingrediënt en belangrijkste bron van hoogwaardig eiwit: kip.
Dit aangevuld met goed verteerbare groenten, granen, vetten, vitamines en mineralen