Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Robin*
Loeka schreef: Wow interessant zeg. Ik ben benieuwd of die van mij muizen lusten. Kwartels no way!

Sprinkhanen en krekels zou je die ook kunnen geven? Ik denk dat zie die hier wel opeten. Vlinders en andere vliegende insecten zijn hier hun leven niet zeker... :o
insecten zijn een grote eiwitbron. als ze ze lusten kan het volgens mij geen kwaad
Door Liselot
Loeka schreef: Wow interessant zeg. Ik ben benieuwd of die van mij muizen lusten. Kwartels no way!

Sprinkhanen en krekels zou je die ook kunnen geven? Ik denk dat zie die hier wel opeten. Vlinders en andere vliegende insecten zijn hier hun leven niet zeker... :o
Als Rumble net zo reageert als zijn kleinzoon (1 jaar vandaag) dan gaan die muizen er wel in. Wat is er mis met kwartels ? Te schattig ?

Ik zat gisteren ook te denken aan het geven van krekels, als je ze levend geeft heeft het ook nog een behoorlijke amusementswaarde voor het geboefte. (arme krekels, zijn niet aaibaar en dan mogen ze wel levend gevoerd worden van me)
Door sylvia
Liselot schreef: Als Rumble net zo reageert als zijn kleinzoon (1 jaar vandaag) dan gaan die muizen er wel in. Wat is er mis met kwartels ? Te schattig ?

Ik zat gisteren ook te denken aan het geven van krekels, als je ze levend geeft heeft het ook nog een behoorlijke amusementswaarde voor het geboefte. (arme krekels, zijn niet aaibaar en dan mogen ze wel levend gevoerd worden van me)
Ik weet zat mensen die toch liever niet met zo'n grote erg ver springende sprinkhaan in huis willen zitten, hier werd altijd het bakje voor de baardagaam angstvallig dicht gehouden.
Door Liselot
sylvia schreef: Ik weet zat mensen die toch liever niet met zo'n grote erg ver springende sprinkhaan in huis willen zitten, hier werd altijd het bakje voor de baardagaam angstvallig dicht gehouden.
Platslaan is een echt Barfplaats woord, toch ? ;D Ik zou er geen moeite mee hebben hoor, ik heb er alle vertrouwen in dat m'n katten zo'n beest wel te pakken krijgen. Heb ook niet echt spullen in huis staan die ze kunnen omgooien tijdens de jacht, en vind de meeste insecten niet echt eng (tenzij het erg grote spinnen zijn).
Door sylvia
Liselot schreef: Platslaan is een echt Barfplaats woord, toch ? ;D Ik zou er geen moeite mee hebben hoor, ik heb er alle vertrouwen in dat m'n katten zo'n beest wel te pakken krijgen. Heb ook niet echt spullen in huis staan die ze kunnen omgooien tijdens de jacht, en vind de meeste insecten niet echt eng (tenzij het erg grote spinnen zijn).
Maar als je ze platslaat dan springen ze niet meer ;D
Door Liselot
sylvia schreef: Maar als je ze platslaat dan springen ze niet meer ;D
Was ook bedoeld voor de liefhebbers van niet-springende sprinkhanen :)
Door Loeka
Liselot schreef: Als Rumble net zo reageert als zijn kleinzoon (1 jaar vandaag) dan gaan die muizen er wel in. Wat is er mis met kwartels ? Te schattig ?
Gefeliciteerd met die kleine Barfer!

Rumble kluift heel graag. De eendagskuikens verorbert hij zelfs veel te snel zodat ze er ook net zo snel weer uitkomen. Bah wat een goor gezicht is dat :-X
Kwartel heb ik eens geprobeerd, maar dat pruimen ze hier niet. Zelfs Rumble niet :o
Door Bernadette

Wrom geen kwartels? Denk dat dat toch als een volledige maaltijd gerekend kan worden in tegenstelling tot aanvullingen in de vorm van insecten ;)
Door Bernadette
Loeka schreef: Kwartels lusten ze hier niet :-\
Balen is dat... Ook niet als je ze doormidden doet?
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door