Lelie schreef: Als je menu vooral uit wild en bio bestaat, moet je dan minder bot geven als normaal? Of maakt dat niet zoveel uit?Waarom zou dat zo moeten zijn?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Lelie schreef: Als je menu vooral uit wild en bio bestaat, moet je dan minder bot geven als normaal? Of maakt dat niet zoveel uit?Waarom zou dat zo moeten zijn?
Lelie schreef: Als je menu vooral uit wild en bio bestaat, moet je dan minder bot geven als normaal? Of maakt dat niet zoveel uit?
Pff, ben aan het kijken voor een molen maar het valt nog niet mee om te kiezen.
koekje schreef: Waarom zou dat zo moeten zijn?Wil ik eigenlijk ook wel graag weten. Bio en wild zijn oudere dieren, zeker de wilde, en hebben hardere botten. Ik dacht begrepen te hebben dat hardere botten meer calcium bevatten...??
koekje schreef: Owzo. Ja, dat klinkt dan niet eens zo heel raar.Dankjewel!!
Ik zou er niet specifiek het hele menu op gaan aanpassen. Zorg ervoor dat je vleesbot voert dat voldoende bevleesd is en daarnaast natuurlijk ook genoeg spiervlees van mooie kwaliteit. En zoek naar onderlinge verhoudingen waar poes het goed op doet. Doe drollenstudie en pas waar nodig daarop het menu aan.
cath schreef: Ik heb een kenwood mg700 en die maalt super, maar ik zoek nog een extra schijf met grote gaten, en blijkbaar is hier iemand op het forum die ze verkoopt, ene cindy!Op het lijntje (35 pagina's) van het hondenforum wat over molens en schijven gaat (http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... cseen.html) schreef Cindy dat ze gestopt zijn met het maken van de schijven. De schijf werkte niet goed meer op het huidige model.