Zalm kan ook

koop ik nog wel eens als het in de aanbieding is, vinden ze hier nog veul lekkerder dan sardien

En het is helemaal geen drama om eerst eens een tijdje kip en koe te voeren hoor! Eer dat je uitgevogeld hebt waar je al die andere interessante diersoorten kunt scoren ben je alweer een tijdje verder. Vers is sowieso altijd beter voor een kat, en in kvv zit ook bijna alleen kip en koe.
Die runderwang (kopvlees) is prima als spiervlees, net als de kipfilet, al is dat wel duur. Als bot zijn kippennekken ideaal, en als dat goed gaat vleugeltjes, maar nekken zijn niet bij de supermarkt te koop dus dan moet je toch naar de markt, de poelier eens lief aankijken. De ene poelier doet er niet moielijk over, de andere wil dat je een krat tegelijk afneemt (kilo of 10) en de derde koopt alles bij de groothandel en heeft helemaal geen nekken. Het is dus handig om bij een mede-barfer mee te bestellen in het begin. Ik zou zeggen, doe eens een oproepje!
Van kip kun je verder karbo's voeren, de C1000 heeft die vaak wel voor een nette prijs. Dat zijn harde botten, die moet je dus malen of heel klein knippen met een snoeischaar. Mijn katten hebben tijden geleefd op karbo's en dat ging heel goed toen ze nog tanden en kiezen hadden.