Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Krullebol schreef: Ik word ook zo zenuwachtig van dat observeren. Om de een of andere reden stoppen ze dan ook accuut met eten [voelen dat aan ofzo?].

Net hebben ze lamsvlees gehad. Heb tot nu toe alleen Ruben horen eten [brr wat klinkt dat toch vies :-[]
'k mag bij muts tijdens 't eten ook niet kijken... ??? dus dat doe 'k dan stiekum via 't ruitje in de kast... :D

wat klinkt er precies vies?
haha dat gegrom niet en het gekraak van botjes ook niet, maar dat gepiep en gesmek brrrr :$

Lamsvlees was wel op. Ruben en Dymphia vonden het goed te eten. De rest is op mysterieuze wijze verdwenen. Vraag me af of Bastet nog een hapje heeft geproefd [probably not].

Gisterenavond een kwartel neergelegd en 2 ijskuikens. Dit keer de kwartel niet getjopt. Eireann sloeg aan het verzamelen haha
Dymphia sloeg meteen haar tandjes in de kop van de kwartel en met zn 3en [Cas ook nog] probeerde ze samen te eten. Zag er leuk uit :)
Jammer genoeg vonden ze het nodig om toch op het parket te eten. Nouja doekje erover en klaar.
Tandvleesontsteking van Dymphia begint nu na 2 weken ook eindelijk weg te trekken!

Straks eens struisvogelvlees verdelen.
:o
waar heb jij gewinkeld?

herby heeft geen 10kilodozen, die heb je alleen bij kiezebrink. als ik door mijn doos heen ben, bestel ik weer. ik gok op eind april of mei. herby heeft wel kilozakjes voor 1,50.
je kan ook wat muizen van mij overkopen. voor dezelfde prijs als ik bij KB heb betaald. misschien heeft heloise nog fokoverschot, dat weet ik niet.
kattengras mag je hier wel een bevroren polletje uit de tuin komen scheppen  :P
ik haal zelf meestal zo'n zaaibakje bij de jumper. vanuit amstelveen de metro naar CS pakken en uitstappen op de wibautstraat. dan de 1e of 2e oosterparkstraat in en daar zit dan de jumper.
Ja stond ook even te kijken. Was te verbouwereerd om te bedanken en weg te lopen. [dacht al duur gras ofzo haha]

MAAR ik heb ze wel blij gemaakt *probeert portomeniksmeer te troosten*! Met zn 6en aanvallen op het gras [en uiteraard meteen flink kotsen haha] en die muizen werden later pas opgemerkt. Hoorde Dymphia weer druk in de weer met het kogel euh muiswerpen 8) vervolgens kom ze aangerend met een muis in haar bek [lekker doorweekt, juk] en zie ik ineens dat de andere muizen foetsie zijn.. Onder de bank gecheckt, maar niets kunnen vinden :-\ Hoop dat het op is haha
Ruben had ze laatste muis afgepakt en wilde ermee gaan slepen. Ik pak dat muisje af, hij zn nagel erin: grommen :o probeer af te pakken, trek zo die halve muis open, oeps! Nouja als het maar lekker was ;D muizen zijn niet meer traceerbaar..

Edit: was trouwens bij de pet's place. Geloof dat de mensen in de Dirk/AH het iets minder vonden dat het plastic tasje wat doorscheen :D
Zal de volgende keer eens onderhandelen met je ;) wil je ook niet meteen van je voorraad afhelpen! Goed dat je het adres nog even doorgeeft. Wilde inderdaad nog even vragen waar de Jumper zit. Kom ik ook eens in Amsterdam.
Laatst gewijzigd door Krullebol op do 29 jan 2009, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een geld zeg, voor 5 minuten vreetwerk :O

De zak met muizen is dan ook op :B Zag dat Casimir ze ook lekker vond, dus de stand staat al op 3 kitties. Straks krijgen ze 1 groot kippenkarkas en dan mogen ze kluiven en spelen ermee [ze proberen nu ook met zn 3 en 1 kwartel te eten, dus dit zal makkelijker moeten gaan haha]
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door