Kruimel schreef: Ikke nie 8)
Ze is lekker veilig met vakantie![]()

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Kruimel schreef: Ikke nie 8)
Ze is lekker veilig met vakantie![]()
verwonderd schreef:![]()
![]()
Kruimel, je moet Panth gewoon eengeven en dat houd Panth er wel mee op.
(tap tap tap, kijken waar Panth mee aan komt zetten)
YaYa schreef:
Kun je eventueel niet samen met anderen cb bestellen? Vanaf 100 kg is kosten de rollen natuur, vlees en diabetes maar 3,20 en de lam kost dan 3,80 per kg.
Ik bestel zelf voor mijn eigen katzels en voor die van mijn moeder en zorg dat ik dan boven de 100 kg uitkom.
Die van mij eten met z'n 7-en 900 gram per dag dus dat is maar 12 euro per maand per kat. Vind dat niet duur.
koekje schreef: je zou halfhalf kunnen doen. spiervlees en orgaan zijn makkelijk zelf klein te snijden met koksmes en ikeahakker. zelfs de ottentut doet daar
zelf malen is natuurlijk ook een goede optie. ik heb zelf een porkert nummer 10, met een snijschijf van 12 mm. porkert 8 schijnt ook nog wel te doen te zijn, maar dan moet je meer klein hakken voordat het apparaat ingaat. kipdelen van te voren ontvellen, en nijnenkoppen goed klein hakken
verder is het malen goed te doen; ik kon met 1 lam handje een kip erdoor heen jassen, zonder al te veel kracht te hoeven zetten.
op MP kan je 2ehands molens kopen, maar die hebben vaak roest (is niet lekker in je eten) of zijn bijna net zo duur als een hele nieuwe. en vaak zijn ze niet groot genoeg, en zit er geen snijschijf bij die voor bot te doen is.
een nummer 8 is bij en-garde maar €33,70.
http://www.en-garde.nl/product_info.php ... cts_id=566
levering is snel, en de verzendkosten erg netjes.
Loeka schreef: Weet je toevallig ook iets over de snijschijven?alleen over die in de katzels hun bekkies wonen....