flin schreef:Mijn vriend vond het idd maar raar dat ik mijn kat een stukje van mijn biefstukje wilde geven voordat het de pan in ging.
hi, hi,
zo had ik 'n stukkie lam voor de katzels, die hun neus ervoor optrokken,
achter me stond mijn man: "whaaat!!!, lam voor die r#tkatten, dat lust ik ook hoor!"
kippenekken kun je zo geven, vertrouwen je katten 't niet, kun je alsnog meppen?
(die nekken dan, hé...![]()
)

De kippennekken worden woensdag. Ze zijn binnen bij de dierenwinkel in Almelo, maar de dame die ze mee zou nemen naar het filiaal in Hengelo was ze vergeten. Nou ja kan gebeuren. Ik voel me behoorlijk schuldig dat ze voor een lading nekken (geen idee meer hoeveel precies, een kilo of misschien 500g) zoveel moeite doen. En dat gaat mij dan wel 90 cent kosten, lol. Nou ja, ze krijgen mij wel terug in die winkel natuurlijk.

De carnibest gaat weer moeizaam nu we weer thuis zijn. Dit weekend bij mijn vriend ging het er vrij vlot in, maar nu is hij weer aan het miepen. Zou het lekkerder kunnen zijn in een glazen schaaltje in plaats van uit een plastic bakje gemaakt voor kattenvoer ofzo? Vanmorgen heb ik er een paar stukjes runderhart naast gelegd om te ontdooien, vanavond krijgt hij er nog wel een kuikentje bij. Dan blijft hij tenminste verse eten.