202spots schreef: Wanneer ik vis out blik gebruik, dan doe ik de vis in vergiet en spoel 't effe af onder stromende kraanwater.Dank je Dory! hihi idd spoel ik meteen dat ietsiepietsie zout weg

Moderators: koekje, pearlsofpassion
202spots schreef: Wanneer ik vis out blik gebruik, dan doe ik de vis in vergiet en spoel 't effe af onder stromende kraanwater.Dank je Dory! hihi idd spoel ik meteen dat ietsiepietsie zout weg
koekje schreef:.....bevroren knaagdieren vragen, nee, daar was 'k nog niet opgekomen, idd....'k zat met voedseldieren in m'n hoofd...
ik vraag trouwens meestal niet om kattenvoer, maar om bevroren knaagdieren. het moet een verkoper niet kunnen boeien of ik ze nu aan mn kat of aan mn slang zou voeren (of eventueel zelf in de soep doe).
als je eraan kunt komen, kan ik zeker gerbils (woestijnratten) aanraden. een stuk minder duur als muis, en lekker dik (1 stevige gerbil voldoet hier als ontbijt) en zeer goed van smaak.
Kruimel schreef: Nou ja joh, beter laat dan nooit...of miss beter nooit dan te laat,Genieten voor de poezels dus!
EN uitkijken dat ze niet stiekem in harige spinnen veranderen
koekje schreef: katten zijn toch rare beesten.onvoorspelbaar in elk geval.....
Ot hier maakt een vreugdesalto als ze een lekkere grote rat krijgt, en de hamster kreeg ik er met moeite in.
En bij jou gunnen ze de rat geen blik waardig, en de hamster is helemaal leuk
koekje schreef: ik dacht dat doperwten zowiezo slecht tot niet verteerd werden (ergens in de hondenafdeling eens gelezen), maar die dingen uit pot/blik zou ik niet geven.zekers,
die zijn gekookt met suiker en zout, iets wat je dmv barfen juist niet in je kat wilt krijgen.
ik eet zelf liever ook geen doperwten uit pot/blik, maar uit een zakje uit de vries.