Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door judithj81
Die van mij eten 250 gram CB op een dag en dan krijgen ze 'sochtends een paar kuikens. De oudste weegt ongeveer 4 kilo en de jongste tussen de 2 en 3 kilo.
Door orion
sylvia schreef: Misschien is hij wel blij met stukken vlees , hier eten de katten ook veel liever barf (stukken vlees)
Hij eet nu de CB die voor de hond bedoeld is, dit is inderdaad groffer, kan dit kwaad als hij dit voor langere tijd krijgt ?
of zou ik het dan om en om kunnen geven
Door orion
orion schreef: Hij eet nu de CB die voor de hond bedoeld is, dit is inderdaad groffer, kan dit kwaad als hij dit voor langere tijd krijgt ?
of zou ik het dan om en om kunnen geven
ben juist de rest van de topics aan het doorspitten, en geloof dat ik een vraag stel, waar ik nu het antwoord al op weet :-X
Door Nelly
Geeft niks, hier eten ze bibi voor de hond plus spiervlees, kopvlees, smuldier, sommige organen (behalve SR) en eendagskuikens. Heb eens 1x een paar pakjes cb voor katten bij Ine gehaald, nou, kon het mooi aan de honden voeren. ::)
Tja, katten... :-\ 8)
Door Nelly
tieneke schreef: Hier eten ze vaak meerdere keren,ze komen me gewoon halen ::) ::)
Lopen ze allemaal te miauwen om meer eten ;D ;D
Hier normaal gesproken zo'n 3x daags. 's Morgens rond 07.30 komt SR me wakker maken (dat wordt steeds vroeger, want hij reageert op het licht worden buiten) en dan krijgen ze de 1e keer. Dan rond het middaguur, samen met de honden en dan nog een keer in de namiddag, begin avond, ook samen met de honden. Hetgeen niet wil zeggen dat ze tussendoor niet eens op het aanrecht springen om evt. restjes op te eten! ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door