De zaken dat hier de boel onder controle houden:
-Achter gesloten deur alleen eten (hij is nu wel de enige, maar ook tov mij en eventuele inbrekers ofzo

- Op vrij vaste tijden eten (een beetje schommeling kan, maar niet te veel)
- Barf is beter dan kvv, kvv is volgens hem niet echt eten
- hij krijgt zijn eten met een klein soepje, wat warm water uit de waterkoker met een flintertje kvv (voor zo'n kat is alles met een beetje smaak eten). Dit is voor het vocht, maar hij is er ook meer verzadigd door
- Ik geef drie keer per dag eten maar dat zijn twee grote maaltijd met een klein soepje en eentje enkel een groot soepje, anders zijn de andere maaltijden te klein en dan heeft hij het idee dat hij niet gegeten heeft.
- hem niet wegzetten voor het eten, Wolf draait dan volledig door, maar bij hem is dat wel heel extreem en eigenlijk ook wel zijn persoonlijkheid. Ik maak het dus in de keuken klaar met hem erbij en hij krijgt het dan in de badkamer met de deur toe. Als hij klaar is schreeuwt hij of ramt hij de deur er uit, dus ik merk het wel

Wolf is wel een heel ander geval dan Jimmy. Hij is nog een stuk erger als wat jij beschrijft, maar bij hem is dat dus niet enkel ivm eten, maar hij is in het algemeen heel snel overprikkelt en ik heb niet de indruk dat dat op Jimmy van toepassing is. Toch is het gedrag wat jij beschrijft bij Jimmy heel gelijklopend, maar gewoon wat milder dan bij Wolf, dus hopelijk heb je er wat aan.